خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / راپیدو روان‌نویس حرفه‌ای / یوشیدا راپید 0.9

یوشیدا راپید ۰.۹



قیمت: ۵۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651226243
  • یوشیدا

پشت جلد این کتاب آمده است

آشنایی با راپید:

قلم‌های راپید با استفاده از جوهر مایع که درون مخزن قلم قرار دارد، خطوطی را ترسیم می‌نمایند که در همه جای آن خط پهنای ثابتی دارد و به پهنای نوک راپید است. قبل از مصرف باید راپید را به صورت افقی چند بار حرکت داد و با حرکت ساچمه درون قلم از صحت عملکرد آن مطمئن شد و پس از مصرف نیز باید جوهر را از مخزن خالی نمود و نوک و سیستم انتقال جوهر را به طور کامل با آب سرد شست. قلم راپیدوگراف در همه قطرهای معمول وجود دارند.

راپید از جمله قلم هایی است که برای کارهای گرافیکی و معماری مورد استفاده قرار می گیرد . برای یاد گرفتن کار با این نوع قلم باید صبر داشته باشیم زیرا در سری اول کار آسانی به نظر نمی رسد زیرا بار اول کار با قلم راپید سخت و دشوار است و به مهارت و حرفه ای بالا نیاز دارد.

راپید یکبار مصرف چه ویژگی هایی دارد ؟

راپید یوشیدا یکبار مصرف معمولا شباهت زیادی با نوع دائمی آنها دارند و جزء دسته ی دوم این نوع از قلم ها محسوب می شوند ولی نوع یکبار مصرف این قلم هم از نظر کارکردن آسان تر است و هم هزینه ی کمتری نسبت به نوع دائمی دارد. زمانی که با نوع  یکبار مصرف کار می کنید حتما باید آن را به صورت عمود در دستتان بگیرید زیرا هر لحظه امکان دارد که رد قلم بر روی سطحی که کار می کنید باقی بماند .

ویژگی بسیار خوبی که در راپید یوشیدا وجود دارد این است که با این که با جوهر کار می کنند ولی در زمانی که اشتباهی در حین کشیدن بر روی کاغذ ایجاد شد شما می توانید آن قسمت را با وسیله ای تیز مثل تیغه و یا چاقو بردارید. البته این عمل بر روی کاغذهایی امکان پذیر است که از جنس گلاسه باشند قلم یکبار مصرف ممکن است در رنگ های مختلفی وجود داشته باشد ممکن است برای بیشتر افراد این اتفاق افتاده باشد که به جای راپید یوشیدا دچار اشتباه شده و روان نویس خریده باشند زیرا از نظر ظاهری شباهت زیادی با هم دارند ولی در اصل روان نویس از آنجایی که از اسمش هم مشخص می شود برای نوشتن نامه ها استفاده می گردد ، ولی راپید یوشیدا برای کار های هنری و ظریف کاری های نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد .

راپید ماروی یوشیدا قطر نوشتاری 0.9 میلی متر:

این راپید نوک نمدی و جز دسته ی یک بار مصرف ها محسوب می شود یعنی جوهر مخزن آن قابلیت شارژ مجدد را ندارد و پس از اتمام جوهر آن بلا استفاده است.

نوک راپید ماروی یوشیدا بسیار نازک است و  برای ترسیم نقشه و پلان های حساس از آن استفاده میشود معمولا در ترسیم پلان دیوار و ترسیم خطوط دو خطی نیاز است تا خطوط به هم برخورد نکنند و ادغام رنگ جوهر بوجود نیاید.پس بهترین گزینه این روان نویس می باشد.

رنگ جوهر آن مشکی پر رنگ است و در هنگام رسم به صورت روان و یک دست از خود رد جا میگذارد و به هیچ عنوان رنگ آن پخش نمیشود یا نمیریزد.غلظت و کیفیت خوبی دارد و نمایانگر علت محبوبیت برند یوشیدا ژاپن است.

نحوه ی قرار گرفتن آن در دست باید به گونه ای باشد که کاملا راپید ماروی یوشیدا کد 005 عمود بر سطح قرار گیرد (نهایت زاویه ی ممکن آن 80 درجه است)چرا که به علت نمدی بودن نوک آن پس از مدتی قسمت نمدی آن تغییر شکل دهد.

قیمت و خرید اینترنتی یوشیدا راپید 0.9:

خرید یوشیدا راپید 0.9 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.