خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / بیک ماژیک وایت برد قلمی ولدا آبی گرد

بیک ماژیک وایت برد قلمی ولدا آبی گرد


کد محصول: ۱۴۴۹۸۶

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 3086123304642

توضیحات

مقدمه:

بیک (به فرانسوی: Bic) نام شرکتی است که در کلیشی فرانسه واقع و در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شده است. شهرت این شرکت به خاطر تولید محصولات یک‌بار مصرف از قبیل فندک، آهنربا، خودکار و ریش‌تراش است. در بیشتر بازارهای فروش، بیک با شرکت‌هایی مانند فابر-کاستل و ژیلت به رقابت می‌پردازد. خودکار بیک یا به‌طور صحیح‌تر بیک کریستال اولین محصول تولید این شرکت است که بیش از شصت سال از شروع تولید آن می‌گذرد و همچنان با نام شرکت بیک گره خورده‌است.

شرکت بیک ایران در سال ۱۳۷۵ کارخانه عطر بیک را از فرانسه خریداری نمود.[۱] کارخانه عطر بیک جزو معدود کارخانه های کاملاً اتوماتیک در این صنعت بوده و محصولات آن از مرغوبترین مواد اولیه که توسط بهترین تولید کنندگان اروپایی تولید شده اند تهیه میشود. خط تولید و لابراتوار مجهز این کارخانه به‌طور منظم مورد بازدید و کنترل کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و لیسانس کمپانی بیک فرانسه نیز مهر تائید دیگری بر کیفیت مطلوب و مرغوب عطر بیک می باشد.

معرفی و توضیحات ماژیک وایت برد قلمی بیک مدل velleda:

ماژیک وایت برد را می توان جزو نوشت افزارهای مهم به حساب آورد که در دنیای امروز، کاربردهای زیادی دارد. از این ابزار در مکان های مختلفی مانند کلاس های درس و جلسات کاری و کنفرانس ها استفاده می شود. انتخاب نوع بی کیفیت ماژیک وایت برد می تواند شما را دچار دردسرهای زیادی کند. به همین دلیل لازم است هنگام خرید آن، به نکات مهمی از جمله مرغوبیت جوهر ماژیک و پاک شدن راحت از سطوح و نوع نوک آن توجه کنید. شرکت بیک یکی  از برندهای معتبر و مشهور در جهان است که سابقه ای طولانی در تولید لوازم التحریر داشته و ماژیک وایت بردهای متنوعی را روانه بازار کرده است. فروشگاه اینترنتی ایمانیاز، انواع مختلفی از ماژیک وایت برد را در مدل و رنگ بندی های گوناگون در دسترس شما عزیزان قرار داده است که ماژیک وایت برد قلمی بیک ولدا از آن جمله می باشد. این محصول، قدرت محوشوندگی بسیار زیادی از روی تخته حتی پس از چند روز دارد. نوک گرد این ماژیک موجب می شود تا نوشته ها در کلاس  یا سالن های بزرگ هم به راحتی مشاهده شوند. گفتنی است؛ این مدل از ماژیک توصیه شده توسط معلمان اروپا می باشد.

مشخصات کلی ماژیک وایت برد قلمی بیک مدل velleda:

محصول: ماژیک وایت برد قلمی

ماژیک Velleda 1721 ( تک سر) 

برند: بیک

مدل: ولدا

رنگ نوشتاری: آبی

جنس نوک: نمدی

کاربرد: معمولی و روزمره

نوع نوک: گرد

نوع ماژیک: وایت برد

قطر نوشتاری: 1.5 میلیمتر

سایر توضیحات: دارای جوهر غیر سمی بر پایه الکل کم بو، نوک قفل شونده که حتی تحت فشار نیز خم نشده و فرو نمی رود. با قابلیت پاک شدن جوهر بدون استفاده از آب، کاربرد خانگی و آموزشی

قیمت و خرید ماژیک وایت برد قلمی آبی بیک مدل velleda:

خرید ماژیک وایت برد قلمی آبی مدل ولدا بیک با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.