خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / نوک و اتود طراحی / کوه نور اتود 2میل 5905

کوه نور اتود ۲میل ۵۹۰۵



قیمت: ۲۱۹,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651398728

توضیحات

معرفی و توضیحات اتود 2 میل کوه نور کد 5905:

اتود طراحی 2 میلی متری کوه نور مدل 5905 با مغزی 12 سانتیمتر است که از بهترین مواد ساخته شده است و در یک مخزن فلزی با کیفیت قرار دارد که روکش آن بدنه پلاستیکی است. این اتود مناسب برای طراحان و نقاشان و دانشجویان است تا به راحتی بتوانند به کشیدن طرح مورد نظر بپردازند بدون اینکه تغییری در ضخامت نوک در زمان کار ایجاد شود. اتود طراحی کوه نور علاوه بر کیفیت بالا دارای یک تراش سرخود است که برای استفاده از آن تنها باید انتهای اتود را پیچاند تا بتوان از تراش استفاده نمود. طول کلی اتود 14.5 سانتیمتر به رنگ مشکی است.

اتود طراحی 2 میلی متری کوه نور از دیگر نمونه اتودهای طراحی و نقاشی با کیفیت از برند koh-i-noor جمهوری چک است که با قطر 2 میلی متر و طول 12 سانتیمتر در یک مخزن فلزی با بدنه پلاستیکی قرار دارد و مناسب برای طراحی و حتی نوشتار است که بیشتر مورد استفاده طراحان، نقاشان و دانشجویان قرار می گیرد.

این اتود دارای بدنه آرگونومیک شش ضلعی است که بسیار خوش دست می باشد و می توانید به راحتی تا مدت زمان طولانی به استفاده از آن بپردازید بدون اینکه هیچ گونه خستگی در دست خود احساس کنید. همچنین مغزی آن بسیار با کیفیت است که در زمان کار به هیچ وجه نمی شکند و در صورت لزوم برای تراشیدن آن می توانید از تراش سرخود این محصول استفاده کنید.

برای استفاده از تراش تنها کافی است انتهای اتود را بپیچانید تا تراش از اتود جدا شود. که شکل تراش به صورت 4 پر هست و به راحتی میتوان با آن به تراشیدن مغزی پرداخت.

 

مشخصات اتود 2 میل کوه نور کد 5905:

همراه با گیره و تراش سر خود

کاربرد در طراحی و سیاه قلم

ضخامت نوک:2.0 میلی متر

ساختار بدنه :پلاستیک

طول بدنه:14سانتی متر

ساخت کشور چک

 

قیمت و خرید اتود 2 میل کوه نور کد 5905:

خرید اتود 2 میل کوه نور کد 5905 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.

[ناموجود]