خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / اکولین و رنگ ویترای / مایمری دورگیر طلایی 138

مایمری دورگیر طلایی ۱۳۸



قیمت: ۵۵,۹۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 8018721025921

توضیحات

معرفی و توضیحات دورگیر رنگ شیشه خمیری مایمری کد 138:

دورگیر شیشه مایمری آیدیا 20 میل به منظور ایجاد طرح و نقش روی سطوحی همچون شیشه، سرامیک، پارچه، کریستال و … کاربرد دارد. نحوه کار با این محصول به این صورت است که در ابتدا باید طرح را روی سطح موردنظر دورگیری کرد. طریقه دست گرفتن این خمیر بسیار ساده است و شما می توانید با استفاده از نازل ابتدای آن، طرح را به راحتی روی سطح ایجاد کنید؛ و سپس دو ساعت اجازه دهید تا خشک شود. بعد از آن می توانید فضای بین خمیر را رنگ آمیزی کنید.
دورگیر شیشه مایمری آیدیا 20 میل تنوع بالایی در رنگ دارد که به وسیله آن می توانید طرح های زیبایی را خلق کنید. بسته بندی آن به شکل تیوپی و در اندازه 20 میل است. در هنگام ایجاد طرح روی ظروفی که قابل استفاده است، توجه داشته باشید که طرح باید روی قسمت بیرونی ظرف ایجاد شود و با مواد غذایی که در داخل ظرف قرار می گیرد تماسی نداشته باشد.
در حقیقت کاربرد خمیر دورگیر به این صورت است که چون اجرای طرح با رنگ ویترای به علت رقیق بودن کار را مشکل می کند، این خمیرهای دورگیر می توانند خطوطی مرزی را ایجاد کنند که باعث عدم اختلاط رنگ ها شوند. این خمیرها به صورت اکلیلی، ساده و حتی متالیک تولید و به بازار عرضه شده اند. خمیر دورگیر پایه تینر بوده که بعد از خشک شدن ثابت و قابل شستشو هستند و ضخامت آن را می توان متناسب با تنظیم فشار دست به تیوپ کنترل کرد.

 

مشخصات دورگیر رنگ شیشه خمیری مایمری کد 138:

کشور سازنده ایتالیا

حجم 20 میل

تعداد پالت رنگی 12 رنگ

قیمت و خرید دورگیر رنگ شیشه خمیری مایمری:

خرید آنلاین دورگیر رنگ شیشه خمیری مایمری با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.