خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودکار نفیس / ایپلمات پیزا خودکار طلایی و صدفی

ایپلمات پیزا خودکار طلایی و صدفی


کد محصول: ۱۰۳۰۱۶

قیمت: ۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651453526

توضیحات

معرفی و توضیحات پیزا خودکار طلایی و نقره ای و صدفی دیپلمات  :

قلم دیپلمات با تکیه بر روش‌هاي حرفه­ای و سنتی تولید شده اند و صاحب نظران محصولاتش را بی نظیر و خارق العاده توصیف کرده اند. استفاده از روکش تمام فلزی و عبارت”ساخت آلمان” که ضامن دوام عالی و لعاب فاخر قلم است، نشانگر همت این برند برای به دست آوردن بهترین کیفیت است. دیپلمات، برخواسته از سنت دیرینه ی ساخت قلم، نوشت افزار دست ساز خود را وقف تمام کسانی کرده است که در زندگی شخصی و کاری خویش، ایده های نو پرورش می‌دهند و یا روابط اجتماعی را رقم می‌زنند.

- گیره و قطعات با طلا آبکاری شده است.

- بدنه قلم با نقوش ظریف حک شده روی آن تزیین گردیده است.

- حلقه بالایی قلم با طرح های اسلیمی و با ظرافت بالایی تزیین شده است.

- مقطع بالای قلم با نشان ایپلمات منقوش شده است.

  • خوش دستی و فاخر بودن از ویژگی های برتر این قلم می باشد.
  • دارای پنجره روی بدنه قلم و کنار گیره برای حکاکی نام و یا لوگوی مشتری.
  • برای اینکه خود را در ذهن مدیر، معلم یا دوست کلکسیونرتان جاودانه کنید، کافی است ست «پیزا» (Pizza) را به او هدیه دهید. خودکار و خودنویس این ست همراهانی وفادار برای شما یا دوستتان خواهند بود و می‌توانند همیشه و همه‌جا به او در نوشتن کمک کنند. پیزا بدنه‌ای فلزی دارد و به همین دلیل بسیار بادوام است. نقش و نگار روی بدنه‌ی این خودنویس به آن ظاهری نفیس و جذاب داده تا شما بتوانید با همراه داشتنش سلیقه‌ی اشرافی‌تان را به رخ دیگران بکشید. وجود یک حلقه‌ی مشکی با نقش‌های طلایی در قسمت بالای درپوش هم این بدنه را از حالت ساده‌ی خود خارج کرده و هم به آن شکلی دوست‌داشتنی داده است. گیره‌ی روی درپوش پیزا درست همین جاست که به کمک شما می‌آید. با این گیره شما همیشه خودنویس لوکس خود را در جیبتان به همراه خواهید داشت و در جلسات اداری و کاری پایبندی خود به اصول حرفه‌ای مدرن را نشان خواهید داد. جعبه‌ای که خودنویس پیزا را در خودش جای داده، آن را به هدیه‌ای مناسب برای کارمندان و مدیران تبدیل کرده است. پیزا مجموعه‌ای ویژگی‌هایی است که یک نوشت‌افزار خوب باید داشته باشد. اگر کسی اهل وسایل تجملی باشد در همان نگاه اول متوجه دوام، جذابیت و نفیس بودن این ست خواهد شد و آن را به‌عنوان یک همراه همیشگی یا عضوی از کلکسیونر لوازم‌تحریر به خود و دیگران هدیه خواهد داد.

مشخصات پیزا خودکار طلایی و نقره ای و صدفی دیپلمات  :

 

جنس بدنه آلیاژ ترکیبی برنج
بسته بندی با جعبه استاندارد
سایز نوک M (متوسط)
نوع مغزی خودنویس: پمپ جوهر / خودکار: استاندارد فلزی
مکانیزم خودنویس: درب دار / خودکار: کمر پیچ

 

قیمت و خرید پیزا خودکار طلایی و نقره ای و صدفی دیپلمات :

خرید پیزا خودکار طلایی و نقره ای و صدفی دیپلمات با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سرسار کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.