خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / استدلر مداد قرمز کمل

استدلر مداد قرمز کمل



قیمت: ۱۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817133446

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد قرمز کمل استدلر :

 

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه طراحی، تولید و عرضه ابزار نوشتاری سال‌هاست فعالیت می‌کند، شرکت «استدلر» (Staedtler) است. نشان شتر در مداد‌های تولیدی این شرکت، برای بسیاری از افراد خاطره‌ انگیز است. محصول پیش رو یک بسته 12 عددی از مدادهای قرمز «کمل» (Camel) این شرکت است. بدنه‌ی گرد این مداد به راحتی در دستان کودک جای می‌گیرد. نوک این مداد بسیار نرم نوشته و در عین حال در برابر شکستن مقاومت زیادی دارد .افراد کنکوری هم می‌توانند از این مدادهای خوش‌ دست استفاده کنند .همچنین کیفیت خوب چوب این مداد کمک می‌کند تا بتوان آن را به‌راحتی تراشید

بدنه‌ی گرد مدادهای کمل به‌راحتی در دست جا می‌گیرد  نوک بادوام و محکم این مدادها دارای درجه‌ی سختی HB است. از این نوک می‌توان برای نوشتن و تست‌زدن استفاده کرد.

یک زوج ایتالیایی با قرار دادن یک تکه گرافیت میان دو تکه چوب سرو، اولین مداد به شکل امروزی را اختراع کردند. پس از آن، این ایده تاکنون با اندکی تغییر به عنوان ایده اصلی طراحی مداد به‌کار گرفته شده است

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. نکته جالت توجه این برند این است که در یک منطقه ای حدود 1800 گونه درختی مطابق با معیارهای محیط زیست کاشته که از این درختان صرفا جهت تولید مداد ها استفاده می شود .

 

مشخصات مداد قرمز کمل استدلر :

 

برند : استدلر

درجه سختی : HB

رنگ نوشتار : قرمز

فرم سطح مقطع : گرد

مقاومت بالا در برابر شکنندگی

کشور مبدا محصول : آلمان

 

قیمت و خرید مداد قرمز کمل استدلر :

خرید مداد قرمز کمل استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.