خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / استدلر مداد مشکی نوریس 118 سه گوش

استدلر مداد مشکی نوریس ۱۱۸ سه گوش



قیمت: ۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817022498

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد نوریس سبز استدلر :

 

مداد نوریس سبز استدلر با بدنه ای سه گوش به راحتی در ما بین انگشتان شما قرار میگیرد بدون آنکه خستگی یا فشاری در دستان شما ایجاد کند چراکه به دلیل سه گوش بودن سطح مقطع این مداد انگشتان در ارگونومیک ترین حالت خود قرار گرفته .این مداد به کودکان و کلاس اولی هایی که تازه نوشتن را فرا گرفته اند به شدت مناسب است  و پیشنهاد میشود.

مغزی این مداد ها نرم و پررنگ میباشد و به دلیل استفاده از مواد خام طبیعی در تهیه مغزی این مداد از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما بدون نگرانی از شکستن پیاپی مغزی مداد هنگام تراشیدن میتوانید از این مداد استفاده کنید.

این مداد از چوب های مرغوب جنگل های پایدار تهیه شده و دوستداران محیط زیست میتوانند بدون نگرانی از آن بهره ببرند .نکته جالت توجه این برند این است که در یک منطقه ای حدود 1800 گونه درختی مطابق با معیارهای محیط زیست کاشته که از این درختان صرفا جهت تولید مداد ها استفاده می شود .

استدلر یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت افزار در آلمان است. نام استدلر از سال 1662 میلادی توسط فردریش استدلر به دلیل ساخت مداد نورنبرگ است. اما شهرت اصلی آن به دلیل شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است که در سال 1835 یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل کرد. امروزه استدلر 21 شعبه رسمی و 150 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند در سطح جهان دارد. 

 

مشخصات مداد نوریس سبز استدلر :

 

برند : استدلر

فرم سطح مقطع : سه گوش و ارگونومیک

درجه سختی مغزی : HB

رنگ بدنه : ترکیب مشکی و سبز

طول بدنه : 165 میلی متر

کشور مبدا محصول : آلمان

 

قیمت و خرید مداد نوریس سبز استدلر :

خرید مداد نوریس سبز استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.