خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هایلایتر / استدلر علامت زن کلاسیک صورتی 364

استدلر علامت زن کلاسیک صورتی ۳۶۴


کد محصول: ۵۳۱۲۲

قیمت: ۸۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817304686

توضیحات

معرفی و توضیحات علامت زن کلاسیک صورتی 364 استدلر :

ماژیک های علامت گذار از جمله نوشت افزار های پرکاربرد برای داشجویان و دانش آموزان است که از آن استفاده ی زیادی میکنند.

با استفاده ازهایلایتر استدلر میتوان یک کتاب چند صد صفحه ای را فقط با هایلایت کردن مطالب مهم خلاصه بندی و در تایم مطالعه .صرفه جویی کرد.

از این رو علامت زن کلاسیک 364 استدلر دارای یک مخزن بزرگ جوهر میباشد که امکان استفاده طولانی مدت از این محصول رو در اختیارتون میزاره .

ماژیک علامت زن صورتی استدلر پیشنهاد مناسبی برای هایلایت کردن و علامت گذاشتن روی متن های مهم در اوراق و اسناد اداری می باشد

رنگ فیروزه ای و بنفش اینکار امکان کپی کردن متن های هایلایت شده را به شما میدهد و نوشته و مطالب شما پس از کپی قابل رویت است .

جوهر این علامتگذار پس از علامتگذاری روی سطح سریعا جذب و خشک میشود پس مدارک و دست نوشته های شما چه پرینت شده چه غیر پرینت از لکه های جوهر در امان است.

برند استدلر یکی ازمعتبرترین و بزرگترین شرکت‌های سازنده نوشت‌افزار در جهان است که جزو جدانشدنی تاریخ دیرینه ساخت نوشت افزار به شمار می‌آید. این برند همواره بالاترین استانداردها را در طراحی، تکنولوژی و کیفیت به همراه دارد. یکی از ویژگی های مهم این محصول مقاومت جوهر در برابر فشار هوا در ارتفاعات میباشد که به دلیل طراحی حرفه ای این محصول فشار هوا به صورت خودکار تنظیم میشود و از تراوش های ناخواسته جلوگیری میکند.

 

مشخصات علامت زن کلاسیک صورتی 364 استدلر :

 

ابعاد

۱۴x۱x۱ سانتی‌متر

وزن

۳۰ گرم

جنس نوک

نمد

نوع نوک

تخت

نوع ماژیک

تک سر

Airplane-safe: تثبیت فشار اتوماتیک جوهربرای جلوگیری از نشت آن در هواپیما

 

قیمت و خرید علامت زن کلاسیک صورتی 364 استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله علامت زن کلاسیک صورتی 364 استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.