خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / فلش کارت آموزش کلمه های ساده انگلیسی

فلش کارت آموزش کلمه های ساده انگلیسی



قیمت: ۸۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004773263

توضیحات

مشخصات کتاب آموزش کلمه های ساده انگلیسی:

آموزش زبان انگلیسی به کودکان همواره با سختی‌های همراه بوده است شاید شما هم جزو افرادی باشید که بگویی چه لزومی دارد که به کودکان زبان انگلیسی را آموزش دهیم بگذاریم بزرگ شود و آنها را به کلاس زبان بفرستید برای اینگونه افراد باید بگوییم که بنابر نظر زبان شناسان و روانشناسان آموزش زبان انگلیسی از سنین ۳ تا ۱۰ سالگی در بهترین سنین خود است و کودکان در این سنین مکالمه بهتری برای زبان انگلیسی یاد می گیرند و اگر والدین بتوانند کودکانشان را در سنی برای زبان انگلیسی آماده کند که زبان فارسی را یاد گرفته نتیجه بهتر و موفق تر خواهند کرد.

ما در این مقاله می خواهیم کلمات ساده انگلیسی ویژه کودکان را برایتان معرفی کنیم تا بدانید که آموزش زبان انگلیسی را با چه کلماتی آغاز کنید اما توصیه ما به شما این است که کودکان تان را به یک آموزشگاه زبان ویژه کودکان بفرستید تا زبان انگلیسی را در آنجا آموزش ببینند.

یادگیری زبان انگلیسی هیجان انگیز است. یک چالش جذاب تمام نشدنی. شما مهارت های مختلف را یاد می گیرید و دوست دارید در هر جمعی که هستید بیش از پیش با مکالمه مسلط یا با نگارش متن های انگلیسی جذاب بدرخشید. اما ابزار شما چیست؟ معلوم است کلمات. شما با کلمات و واژگان است که می توانید هنرنمایی کنید، حرفه ای شوید و ثابت کنید که در زبان انگلیسی قدرتمند هستید. ما اینجا هستیم تا در این مقاله به شما کمک کنیم تا با بهترین و برترین کتاب های یادگیری واژگان آشنا شوید.

با کارت های این بسته آموزشی کودک: 1- با کلمات ساده انگلیسی آشنا می شود. 2- دایره واژگانش گسترش می یابد. 3- خواندن کلمات ساده را شروع می کند و...

مشخصات کلی کتاب آموزش کلمه های ساده انگلیسی:

موضوع: آموزش کلمه‌های ساده‌ی انگلیسی

گروه سنی:(الف و ب)

تعداد کارت ها: 24 کارت دورو

قطع کارت ها: 12*18

سایر توضیحات: 

  • با کلمات ساده‌ی انگلیسی آشنا می‌شود.
  • دایره‌ی واژگانش گسترش می‌یابد.
  • خواندن کلمات ساده را شروع می‌کند.

قیمت و خرید کتاب آموزش کلمه های ساده انگلیسی:

خرید کتاب آموزش کلمه های ساده انگلیسی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.