خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / رنگ اکریلیک و پارچه / pebeo رنگ اکرلیک 100میل آبی فیروزه ای 358

pebeo رنگ اکرلیک ۱۰۰میل آبی فیروزه ای ۳۵۸



قیمت: ۲۹۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 3167868323584

توضیحات

معرفی رنگ اکرلیک pebeo100میل آبی فیروزه ای 358:

رنگ اکرلیک pebeo100میل آبی فیروزه ای 358محصولی با کیفیت از برند پ ب اُ می‌باشد. این محصول به خاطر حجم مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، توانسته است توقعات بسیاری از هنرمندان را برآورده کند. اگر قصد دارید تا از این رنگ بر روی سطوحی مثل چوب، پلاستیک، سنگ، فلز، کاغذ، مقوا، شیشه، کاشی، سرامیک و … استفاده کنید، لازم است بدانید که بهترین محصول را انتخاب کرده‌اید. این رنگ‌ به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید رنگ آمیزی پی‌ در پی و چند لایه را تجربه کنید.

 توجه کنید که رنگ اکرلیک pebeo100میل آبی فیروزه ای 358 پس از رنگ آمیزی به سرعت خشک می‌شوند، در حقیقت پس از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت شما می‌توانید لایه بعدی را بر روی رنگ‌  قبلی و خشک شده اجرا کنید. این رنگ‌ کمترین آلودگی را دارند و شما می‌توانید پس از پایان رنگ‌آمیزی، کارد، پالت و برس‌های رنگ آمیزی را با آب گرم و صابون بشویید و پاکیزه کنید.

رنگ اکرلیک pebeo100میل آبی فیروزه ای 358 با پیگمنت‌های بسیار پوشاننده‌ای دارد، برای استفاده هنرمندان در تمامی سطوح یک گزینه بسیار ایده‌آل است. پیگمنت‌های رنگی موجود در این محصول، به شدت در برابر نور و حرارت مقاوم است. جالب است بدانید که پس از رنگ آمیزی با این رنگ‌ شما هیچ تغییر رنگی پس از خشک شدن نهایی کار، مشاهده نخواهید کرد. در حقیقت این رنگ‌ پوسته پوسته نمی‌شود و تجربه رنگ آمیزی لذت بخشی را برای شما به همراه دارد.

مشخصات رنگ اکرلیک pebeo100میل آبی فیروزه ای 358:

نام کالا:رنگ اکرلیک

برند:pebeo

کشور سازنده:فرانسه-چین

مدل:استودیو

حجم:100میل

کد رنگ:358

رنگ:فیروزه ای

نوع بسته بندی:تیوپی

قیمت و خرید رنگ اکرلیک pebeo100میل آبی فیروزه ای 358:

خرید آنلاین رنگ اکرلیک pebeo100میل آبی فیروزه ای 358 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.