خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / آبرنگ حرفه ای / وینزور آبرنگ قرصی 696

وینزور آبرنگ قرصی ۶۹۶



قیمت: ۱۳۳,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 0094376901801

توضیحات

معرفی و توضیحات آبرنگ قرصی وینزور شماره 696:

قرص آبرنگ وینزور کاتمن یکی از بهترین و باکیفیت ترین رنگ های موجود در بازار است که رنگ های بسیار جذابی را برای شما به ارمغان می آورد. وینزور یکی از برندهای بسیار معتبر و معروف است که تمامی هنرمندان از آن برای خلق طرح‌های حرفه ای و آثار ماندگار بهره می‌برند. شفافیت رنگی این آبرنگ‌ها بسیار بالا بوده و طرح شما را زنده می کند. نقاشی و طراحی با آبرنگ های وینزور شما را به عالم رویا و خیال برده و خلاقیت شما را چندین برابر خواهد کرد.

حرکت رنگدانه های این آبرنگ بر روی سطوح بسیار نرم و روان بوده و لذتی وصف نشدنی را به شما هدیه می دهد. رنگ های آبرنگ های وینزور تنوع بسیاری دارد و شما با استفاده از آن می توانید ترکیب رنگی منحصر به فردی را به وجود بیاورید. رنگ های آبرنگ وینزور کاتمن در مقابل عوامل بیرونی و آفتاب مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و تغییر رنگی نخواهد داشت.

تفاوتی ندارد که شما در چه سطحی از طراحی قرار دارد، زیرا آبرنگ های وینزور دارای پیگمنت هایی شفاف و زنده است و شما به راحتی می توانید رنگ ایده آل خود را تولید کنید. همچنین رنگ های وینزور دارای قدرت پراکندگی بالایی هستند و تمامی سطح کار را به صورت یکنواخت پوشش می دهند. این قرص آبرنگ در داخل پالت های پلاستیکی هستند و شما برای استفاده نیازی به پالت جداگانه نخواهید داشت.

مشخصات آبرنگ قرصی وینزور شماره 696:

کشور سازنده فرانسه

نوع بسته بندی قرصی

قیمت و خرید آبرنگ قرصی وینزور شماره 696 :

خرید آبرنگ قرصی وینزور شماره 696  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.