خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هایلایتر / هایلایتر کوتاه مایع H-3128B

هایلایتر کوتاه مایع H-۳۱۲۸B


کد محصول: ۱۳۵۱۲۱

قیمت: ۲۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 6970777712458

توضیحات

معرفی و توضیحات هایلایتر مایع سی کلاس مدل H3128B:

با ماژیک‌های علامت‌گذار می‌توان مطالب مهم را علامت‌گذاری یا کدگذاری کرد که این کار موجب به خاطر سپردن بهتر و یا پیدا کردن سریع‌ آن ها در مواقع ضروری می‌شود. ماژیک علامت گذار سی کلاس LIQEO کد H-3128B برای دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان و... مناسب است. این ماژیک، نوکی تخت دارد که به‌صورت کج برش خورده است؛ به همین دلیل بسته به زاویه‌ای که نوک ماژیک روی کاغذ قرار می‌گیرد، ضخامت خطوط ترسیم‌شده متفاوت است.
ویژگی جالبی که ماژیک هایلایت سی کلاس دارد، جوهر مایع آن است. درساخت این مارکر از پدهای مرسوم استفاده نشده و جوهر مایع در مخزنی شفاف و قابل رؤیت قرار گرفته است که این موضوع موجب می شود تا نسبت به انواع دیگر ماژیک ها، طول عمر بیشتری داشته باشد و به سرعت خشک نشود. جوهر استفاده‌شده در ماژیک مایع سی کلاس به نحوی ساخته شده است که در صورت کپی یا فکس‌شدن کاغذ، باز هم نوشته کاملاً مشخص باشد. ماژیک مخزن مایع سی کلاس مطالب و نوشته‌های شما را جذاب‌تر می‌کند و شما می‌توانید به کمک این ماژیک مطالب جزوه و کتاب‌های خود را علامت‌گذاری کنید. این ماژیک در سایز کوچک تولید شده است که هم موجب افزایش جذابیت ظاهری و هم راحتی برای حمل آن می شود.

 

مشخصات هایلایتر مایع سی کلاس مدل H3128B:

وزن : 15 گرم

نوع نوک: تخت

جنس نوک : نمدی

قطر نوشتاری: با توجه به زاویه نگارش بین 1 تا 5 میلی متر

نوع ماژیک: علامتگذار

 

قیمت و خرید هایلایتر مایع سی کلاس مدل H3128B:

خرید هایلایتر سی کلاس مدل H3128b با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود