خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / حلال انواع رنگ ها / وینزور مدیوم لیکوئین حجم 1 لیتر

وینزور مدیوم لیکوئین حجم ۱ لیتر



قیمت: ۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 0884955016367

توضیحات

معرفی مدیوم لیکوئین حجم 1 لیتر وینزور:

وینزور اند نیوتن یک شرکت انگلیسی واقع شده در لندن می‌باشد که در زمینه ساخت وسایل نقاشی و هنرهای تجسمی از جمله آبرنگ، گواش، رنگ اکریلیک، بوم نقاشی، قلموی نقاشی، کاغذ طراحی، روغن‌های نقاشی و سایر ملزومات آن فعال است؛ و محصولاتش در سراسر دنیا عرضه می‌گردد.

به طور کلی لیکویین از انواع مدیوم های رنگ روغن است. لیکویین نقاشی در انواع و اقسام مختلف وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که وقتی با رنگ روغن مخلوط می‌شوند، نتایج منحصر به فردی ایجاد می کنند.

کاربرد لیکویین در نقاشی بیشتر برای براق کردن و افزایش سرعت خشک شدن رنگ می باشد. لیکویین سرعت خشک شدن رنگ را افزایش می‌دهد. ضمن اینکه رنگ را براق تر می نماید.

لیکوئین نیمه براق می باشد و بعد از ترکیب با رنگ روغن، رنگ را روان تر می‌نماید. البته نوع روان کنندگی آن با روغن بزرک متفاوت است.

انواع لیکویین ممکن است با رنگ روغن با نسبت 2:1 مخلوط شوند، یعنی: 2 قسمت رنگ روغن به 1 قسمت لیکویین.

وینزور بزرگ ترین شرکت سازنده لیکویین می باشد. لیکویین وینزور در پنج نوع و غلظت مختلف عرضه می شود تا نقاش برای به تصویر کشیدن جلوه‌های مختلف دچار دردسر نشود. با این محلول شما می توانید رنگ خودتان را سفت تر و یا نرم تر کنید. لیکویین وینزور زمان خشک شدن رنگ روغن معمولی را – بسته به ضخامت و نوع رنگ – به نصف کاهش می دهد.

لیکویین وینزور شفاف است، اما به مرور زمان ممکن است به زردی تمایل پیدا کند. بنابراین بهتر است از استفاده‌ی آن با رنگ‌های سفید خودداری کنید یا نسبت لیکوئین را با رنگ مخلوط شده را کم نگه دارید. البته خود Winsor می‌گوید که لیکوئین در برابر زرد شدن مقاومت می‌کند.
مخلوط کردن این محصول با رنگ روغن کمک می کند تا رنگ های به کار رفته در نقاشی در برابر ترک خوردن و ریختن مقاوم تر، انعطاف پذیرتر و سخت تر شوند.

انواع لیکویین وینزور

  1. لیکویین فاین دیتیل
  2. لیکویین اورجینال
  3. لیکویین اولئوپاستو
  4. لیکویین ایمپاستو
  5. لیکویین لایت ژل

Liquin Original (که قبلا به عنوان “Liquin” و “Wingel” شناخته می شد) در محدوده غلیظ ترین لیکوئین ها قرار می گیرد. این لیکوئین برای ایجاد یک محیط نیمه براق بسیار کاربردی است و سرعت خشک شدن رنگ روغن روی بوم را نیز به طرز چشمگیری افزایش می دهد. برای مواقعی که قصد دارید سریع رنگ روغن را خشک کنید، این لیکوئین بسیار قابل اتکا خواهد بود.

این لیکویین در نقاشی جریان رنگ و حرکت قلم را بهبود می دهد و روی نقش های ناشی از ضربه قلم نیز اثر بسیار مثبتی دارد. این لیکوئین با ویژگی تیکسوتروپیک خودش کاملاً برای نقاشی ها ایده آل است، چرا که حین مخلوط شدن با رنگ حالت روانی ایجاد می کند و پس از نشستن روی بوم به سرعت خشک می شود تا بافت مورد نظر نقاش ایجاد شود. این ویژگی برای ایجاد بافت در رنگ های به کار رفته در نقاشی بسیار کاربردی و حیاتی است. از طرفی برای هنرمندان و نقاشانی که به دنبال ایجاد یک جلوه بدون ایجاد چکه هنگام ترکیب با رنگ ها هستند نیز، این لیکوئین بسیار عالی است.

مشخصات مدیوم لیکوئین حجم 1 لیتر وینزور:

نام کالا:مدیوم لیکوئین

برند:وینزور اند نیوتون

کشور سازنده:انگلیس

حجم:1000میلی لیتر

نوع بسته بندی:قوطی پلاستیکی

موارد استفاده:بوم نقاشی

قیمت و خرید مدیوم لیکوئین حجم 1 لیتر وینزور:

خرید آنلاین مدیوم لیکوئین حجم 1 لیتر وینزور با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسرکشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.