خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع پاستل حرفه ای / فابرکستل پاستل گچی 12رنگ کامل جعبه آبی

فابرکستل پاستل گچی ۱۲رنگ کامل جعبه آبی



قیمت: ۱,۳۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4005401283126

توضیحات

معرفی و توضیحات پاستل گچی 12 رنگ کامل فابرکاستل:

بسیاری از هنرمندان مخصوصا در حوزه نقاشی میل زیادی به تجربه و کار با ابزارهای مختلف و سبکهای متفاوت نقاشی دارند. هر یک از سبکهای نقاشی لذت خاص و منحصر بفرد خودش را دارد و هنرمند می تواند بعد از تجربه انواع سبکهای نقاشی یکی را به عنوان زمینه تخصصی خود انتخاب کند.
یکی از ابزار خاص و پر طرفدار نقاشی پاستل است. پاستل در دو مدل گچی و روغنی مورد استفاده قرار میگیرد که هر کدام از لحاظ سبک استفاده و نوع کارکرد با هم تفاوتهایی دارند. یکی از مدلهای پاستل تولید شده توسط فابر کاستل می باشد و در تعداد رنگهای مختلف تولید شده است. پاستل گچی 12 رنگ فابر کاستل ابزاری مناسب برای خلق یک اثر هنری زیبا در سبک پاستل است. شما می توانید با استفاده از رنگهای درخشان و بسیار زیبای این محصول روی سطوح مختلفی مثل مقوا، مخمل، کاغذ و بوم کار کنید و لذت ببرید. در ضمن رنگهای این پاستلها قابلیت ترکیب با هم را دارند و می توان از ترکیب آنها رنگهای زیبا و جدیدی در نقاشی پدید آورد.
برای پاک کردن و اصلاح نقاشی کافیه از ابزار مناسب مثل پارچه یا قلموی پاستل استفاده شود. در پایان کار استفاده از اسپری تثبیت کننده لازم بوده و موجب دوام و عمر طولانی اثر می شود. فابر کاستل نامی آشنا و مورد تایید تمام هنرمندان حرفه ای در سرتاسر دنیا می باشد. اگر به نقاشی با پاستل گچی علاقه مند هستید به هیچ عنوان لذت نقاشی با محصولات فابر کاستل در این زمینه رو از دست ندین.

 

 

مشخصات پاستل گچی 12 رنگ فابر کاستل :

ساخت کشور کره

نوع بسته بندی : مقوایی

مناسب برای طراحی و نقاشی حرفه ای

قابل استفاده بر روی کاغذ و مقوا

قابلیت ترکیب رنگها با یکدیگر

دارای رنگهای درخشان و زنده با پوشانندگی بالا

کشور مبدا برند : آلمان

پاستل soft

مناسب برای طراحی‌های دقیق و سایه‌زنی‌های گسترده

قابلیت ترکیب آسان رنگ‌ها با یکدیگر

مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان و هنرمندان تازه‌کار

 

قیمت و خرید پاستل گچی 12 رنگ کامل فابرکستل :

خرید پاستل گچی 12 رنگ کامل فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.