خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / محدودیت صفر

محدودیت صفر



قیمت: ۱۶۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226672603
  • جو ویتالی
  • کتیبه پارسی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب محدودیت صفر:

کتاب محدودیت صفر، به معرفی روش اسرارآمیز بومیان هاوایی یعنی هواوپونوپونو می پردازد. این کتاب توسط دکتر جو ویتالی یا به شکل صحیح تر وایتلی (Joe Vitale)، ستاره­ ی فیلم پربیننده­ ی راز و نویسنده­ ی کتاب پرفروش عامل جذب، به رشته­ ی تحریر درآمده و توسط خانم ویدا کرمی به بهترین شکل ترجمه شده است. جو ویتالی در کتاب محدودیت صفر، داستان آشنایی خود با روانشناس مرموزی به نام ایهالیاکالا هیو لن را بازگو می کند. این روانشناس توانسته تمام تبهکاران روانی بستری در یکی از بیمارستان های هاوایی را شفا دهد. دکتر هیو لن، بدون ملاقات حضوری و ویزیت کردن بیماران، همه­ ی آنها را شفا داده بود. در کتاب محدودیت صفر، از راز شفای بیماران روانی توسط دکتر هیو لن پرده برداشته شده است. کتاب محدودیت صفر، به ما می ­گوید که هواوپونوپونو چیست، از کجا آمده و چه پیامی دارد.

درباره کتاب محدودیت صفر:

اهالی هاوایی، برای حل اختلافات خانوادگی خود از این روش پاک­سازی گروهی استفاده می­ کردند. سال­ها بعد، یکی از آخرین کاهوناهای صاحب­ سبک هاوایی، به­ نام خانم مورنا سیمئونا، هواوپونوپونوی باستانی را تغییر داده و به­ عنوان نسخه­ ی به ­روز شده ­ی هواوپونوپونو معرفی کرد. در نسخه­ ی به­ روز شده­ ی هواوپونوپونو، مسئولیت پاک­سازی فقط به عهده ­ی خود شخص بوده و نیازی به حضور افراد مرتبط با مسئله نیست. در واقع، مورنا معتقد بود که همه چیز در درون خود شخص در جریان است و ریشه­ ی همه­ ی مشکلات به درونیات خود شخص برمی­گردد. بنابراین، شخص باید با پاک­سازی درونیات خود، مسائل و مشکلاتی که در زندگی خود تجربه می ­کند را برطرف کند. شخص باید مسئولیت کامل هر آنچه در زندگی خود تجربه می ­کند را بپذیرد و بداند که همه چیز از درون او نشات گرفته و در دنیای بیرون منعکس می شود. مورنا روحیه ­ی بشر دوستی داشت و می­ خواست همه ­ی انسان ­ها از راز رهایی از مشکلات مطلع شوند. به­ همین دلیل، به برگزاری سمینارها و کلاس­ های آموزشی پرداخت تا این راز را در اختیار عموم قرار دهد. در پی این افشاگری، مورنا توسط برخی محافل هاواییایی طرد شد.

در سال 1983، دکتر ایهالیاکالا هیو لن یکی از شاگردان خانم مورنا سیمئونا، نسخه ­ی ساده شده­ ی هواوپونوپونو را ارائه داد. دکتر هیو لن می­ گوید:

دقت کرده ­اید که هرجا مشکلی هست، شما هم آنجا حضور دارید؟
این امر، به این حقیقت اشاره دارد که جهانِ ما، مخلوق ماست. به بیانی دیگر، ما بازتاب درونیات خود را در جهان خود تجربه می­ کنیم. دکتر هیو لن، درونیات را که شامل احساسات، خاطرات، باورها و انرژی­ های ما هستند، داده می­ نامد. او بر این باور است که ما فقط برای پاک کردن داده­ ها به این جهان آمده ­ایم و کاری نداریم جز پاک کردن داده ­ها تا به تعادل و هماهنگی برسیم. با پاک کردن داده ها، جهان بیرون ما نیز پاک می­ شود. همه ­ی مشکلاتی که در دنیای بیرون تجربه می­ کنیم، اعم از مشکلات مالی، ارتباطی، سلامتی و غیره، بیانگر انسدادهای انرژی درونی ما هستند که نیاز به پاک شدن و رها شدن دارند. دکتر هیو لن می­ گوید که فقط دو چیز بر ما حاکم است: خاطره یا الهام. فقط یکی از این دو می­ تواند در درون ما حضور داشته باشد، خاطره یا الهام. برای رسیدن به آرامش درونی باید خاطرات و احساسات منفی و آزاردهنده را پاک و رها کرد تا راه حضور روح الهی یا خدا در درونمان باز گردد. با پاک­سازی، ما در وضعیت صفر قرار می­ گیریم، جایی که هیچ داده و خاطره ­ای در آن نیست و عشق است و بس.

در بخش دیگری از کتاب محدودیت صفر نوشته دکتر جو وایتلی می خوانیم:

به نظر می آید که عشق ورزیدن به خودتان، بهترین راه بهبودتان است؛ و بهبود خودتان به بهبود دنیای تان منتهی می شود، می خواهم مثالی در این مورد برایتان بیاورم: روزی از شخصی ایمیل ناراحت کننده ای دریافت کردم. در گذشته، در چنین شرایطی سعی می کردم گره های احساسیم را بررسی کنم یا سعی می کردم با آن شخص در مورد دلیل رفتارش صحبت کنم؛ اما این بار تصمیم گرفتم روش دکتر هیولن را امتحان کنم. بنابراین، مدام در درونم می گفتم «متأسفم، دوستت دارم». من این عبارت ها را خطاب به شخص خاصی نمی گفتم، در واقع، با گفتن این دو عبارت، روح عشق را در درونم برمی انگیختم تا هر چیزی که در درونم وجود داشته و باعث تجلی چنین اتفاقی در دنیای بیرونم شده را شفا دهد. ظرف یک ساعت پس از پاکسازی، ایمیلی از همان شخص دریافت کردم که در آن به خاطر پیام قبلی اش معذرت خواهی کرده بود. نکته اینجاست که من برای دریافت آن ایمیل معذرت خواهی هیچ اقدامی نکرده بودم حتی در جواب ایمیل عذر خواهی او هم چیزی ننوشتم. ولی با گفتن «دوستت دارم» به نحوی در درون خودم خاطرات و برنامه های مخفی و محدود کننده ی موجود در وجود هر دوی مان را شفا دادم.

 

قیمت و خرید کتاب محدودیت صفر

ارسال رایگان کتاب محدودیت صفر با قیمت مناسب به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.