خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / رنگ اکریلیک و پارچه / وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل

وستا اکرلیک ۱۲ رنگ ۲۱ میل



قیمت: ۴۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651142970

توضیحات

معرفی و توضیحات رنگ اکریلیک 12 رنگ وستا:

رنگ اکرلیک رنگی شیمیایی که با خواص دوام و درخشندگیش نخست در صنعت اتوموبیل سازی به کار رفت و اخیراً نیز در انواع نقاشی‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌است. رزین‌های آکریلیک به دو دسته پایه حلال نفتی و حلال آب تقسیم می‌شوند. خصوصاً آن دسته که به آسانی در آب حل می‌شود، زود خشک می‌شود و سطحی سخت و آسیب‌ناپذیر به وجود می‌آورد، گرچه باید افزود فاقد خواص ظرافت پذیری و عمق و جلای رنگ روغن یا آکرلیک پایه حلالی است. رنگ‌های اکریلیک بسیار متنوع هستند و برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده است. رنگ‌های اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ‌های ساختمانی می‌باشند که با توجه به مسائل زیست‌محیطی و عدم استفاده از حلال‌های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ‌ها روبه افزایش است. بطوریکه به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ‌های روغنی الکیدی می‌باشند. رنگ ترافیک که عموماً برای خط کشی خیابان‌ها استفاده می‌شود هم از رزین آکریلیک پایه حلالی استفاده می‌شود. این محصول در سه نوع مات نیمه مات و براق تولید می‌شود.و نوع مات آن از همه خاصیتهای ممکن برخوردار نیست از جمله قابلیت شستشو بودن و استحکام.

ویژگی های رنگ اکرلیک:

این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند. این رنگ‌های نسل جدید برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند و بو ندارند. رنگ اکریلیک انعطاف‌پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی، صفحات کناف، و هر سطح دیگری قابل اجرا هستند و پوشش ضد رطوبت ایجاد می‌کنند قابل استفاده است. درمقابل نور خورشید یا uv مقاوم هستند و در نتیجه بسیار عمر بالایی دارند.

این نوع رنگ دارای خواص زیر است:

قابلیت شستشو. سرعت خشک شدن بالا. سهولت اجراء و قابل رقیق شدن با آب. مقاومت فوق‌العاده در برابر سایش. مقاومت در برابر اشعه خورشید یا uv یا نور ماوراء بنفش. سازگار با محیط زیست. قدرت پوشانندگی بسیار عالی. بدون بوی نامطبوع. ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا. عدم ایجاد حساسیت. مناسب برای سطوح گچی، سیمانی، آجری. زود خشک می‌شوند و خواص ضد باکتری و کپک دارند.

معایب رنگ آکریلیک آب پایه:

چنانچه با قلم مو بروی سطوح صاف و صیقلی اعمال شوند رد قلمو مشخص خواهد بود. براقیت کمتری نسبت به بقیه رنگ‌ها دارند.ضمن اینکه به دلیل ترکیبات این رنگ هنگام اجرا ظرف محتوی رنگ به دلیل چسبندگی و سرعت خشک شدن این محصول پر از تکه‌های لاتکس گونه می‌شود.

طریقه مصرف وستا رنگ اکرلیک 12 رنگ 21 میل:

پرایمر اکریلیک را با آب به اندازه مورد نیاز رقیق نمائید.

توضیح اینکه پرایمر اکریلیک را آماده به مصرف تهیه نمایید.

در سطوح بیرونی ساختمان از قبیل بتن و سیمان تخته ماله، شستشو به وسیلهٔ واترجت (آب فشار قوی) توصیه می‌گردد.

به وسیلهٔ غلتک، قلم مو یا پمپ رنگ پاش بدون هوا (ایرلس) پرایمر آماده شده را بر روی سطح خشک و فاقد هرگونه آلودگی از قبیل خزه، شوره، جلبک، گرد و خاک، روغن، گریس، چربی و . . . اعمال نمائید.

صبر کنید تا پرایمر اکریلیک خشک گردد. (بسته به درجه حرارت و رطوبت محیط این زمان ممکن است ۶–۴ ساعت به طول بینجامد.

رنگ اکریلیک پایه آب مصارف بیرونی را به اندازه مورد نیاز با آب رقیق کنید.

رنگ فوق را به وسیلهٔ غلتک، قلم مو یا پمپ رنگ پاش بدون هوا (ایرلس) بر روی پرایمر خشک شده اعمال نمائید.

حداقل ۲ تا ۴ ساعت تا اعمال پوشش مجدد صبر کنید.

مشخصات وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل:

وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل نسل جدید برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسبند، چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند و بو ندارند. وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل درمقابل نور خورشید یا uv مقاوم هستند و درنتیجه بسیار عمر بالایی دارند. قابل شستشو، سرعت خشک شدن بالا ، سهولت اجراء و قابل رقیق شدن با آب ،مقاومت فوق العاده در برابر سایش، سازگار با محیط زیست، قدرت پوشانندگی بسیار عالی ، بدون بوی نامطبوع ،عدم ایجاد حساسیت، مناسب برای سطوح گچی، سیمانی، آجری، زود خشک میشوند و خواص ضد باکتری و کپک دارند. .

ویژگی های وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل:

خشک شدن سریع طی 30 - 60 دقیقه (بسته به ضخامت لایه و دمای محیط) - رنگدانه‌هایی با غلظت بالا انعطاف‌پذیر و قابل اجرا بر روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی،صفحات کناف، و هر سطح دیگری

وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل نسل جدید برای ایجاد پوشش بافت در سطوح مناسبند، چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند و بو ندارند. درمقابل نور خورشید یا uv مقاوم هستند و درنتیجه بسیار عمر بالایی دارند. قابل شستشو، سرعت خشک شدن بالا ، سهولت اجراء و قابل رقیق شدن با آب ،مقاومت فوق العاده در برابر سایش، سازگار با محیط زیست، قدرت پوشانندگی بسیار عالی ، بدون بوی نامطبوع ،عدم ایجاد حساسیت، مناسب برای سطوح گچی، سیمانی، آجری، زود خشک میشوند و خواص ضد باکتری و کپک دارند. . ویژگی های رنگ: خشک شدن سریع طی 30 – 60 دقیقه (بسته به ضخامت لایه و دمای محیط) – رنگدانه‌هایی با غلظت بالا انعطاف‌پذیر و قابل اجرا بر روی تمام سطوح از جمله سیمانی، گچی،صفحات کناف، و هر سطح دیگری

مشخصات کلی وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل:

 حجم هر تیوپ: 21 میلی لیتر

 تعداد رنگهای موجود در بسته: 12 رنگ اصلی و پر کاربرد

 کشور سازنده: ایران 

سایر مشخصات: دوام و ماندگاری بالا خاصیت درخشندگی بالا رنگ دانه هایی با غلظت بالا سهولت در استفاده تنوع رنگی زیاد فاقد بوی بد مقاوم در برابر نور خورشید قابلیت شست و شوی سطحی خاصیت خشک شدن سریع سازگاری با محیط زیست انعطاف پذیری قابل استفاده روی سطوح مختلف عدم جذب گرد و خاک دارای قابلیت ترمیم دوباره عدم ترک خوردگی رنگ‌های قوی و برجسته قابل استفاده با قلم مو و اسفنج

قابل استفاده بر روی :

بوم نقاشی، شیشه، چوب، پلاستیک، فلز ، چرم، کاغذ، پلکسی گلاس، مقوا، پارچه

رنگ اکرلیک :

وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل حلال آن آب بوده و بعد از خشک شدن با آب حل نمی شود ، و  قابل استفاده بر روی انواع سطوح می باشد  .

رنگ آکریلیک خاصیت ترکیب شوندگی دارد و به راحتی می توانید با ترکیب چند رنگ اکریلیک ، رنگ جدید دلخواه خود را بسازید .

 

نکات مهم :

رنگ وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل را به هیچ وجه نباید بر روی سطوح خیس و مرطوب کار کرد.

بهتر است قبل از کار کردن رنگ را درون بطری خودش یا در پالت به خوبی مخلوط کنید.

 

قیمت و خرید وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل:

خرید وستا اکرلیک 12 رنگ 21 میل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.