خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / خاطرات سفیر

خاطرات سفیر


کد محصول: ۱۲۵۰۸۰

قیمت: ۱۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786000305857
  • نیلوفر شاد مهری
  • نشر سوره مهر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب خاطرات سفیر:

نیلوفر شادمهری، یک دختر محجبه اسلامی است که بورسیه‌ای برای تحصیل در رشته طراحی صنعتی در مقطع دکترا در فرانسه دریافت می‌کند. وارد فرانسه شده و متوجه می‌شود که مردم مدام از او درباره ایران سوال می‌کنند و از او می‌خواهند درباره شرایط ایران توضیح دهد. او درک می‌کند که نه تنها نیلوفر شادمهری است، بلکه نماینده‌ای از دختران محجبه ایرانی است و تلاش می‌کند تا واقعیت زندگی ایران را به آنها نشان دهد. خاطرات و تجربیات او، به ویژه برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را دارند، می‌تواند مفید و ارزشمند باشد. این کتاب با زبانی ساده و صمیمی نوشته شده است و در برخی قسمت‌ها حاوی لحن طنز است. خاطرات این کتاب ابتدا در وبلاگ "سفیر ایران" نوشته شده و سپس به صورت کتاب منتشر شده است.

مشخصات کتاب خاطرات سفیر:

نویسنده: نیلوفر شادمهری

ناشر: سوره مهر

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 224

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب خاطرات سفیر:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب خاطرات سفیر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.