خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / راپیدو روان‌نویس حرفه‌ای / استدلر راپید 0.6

استدلر راپید ۰.۶



قیمت: ۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817308363
  • استدلر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی راپید استدلر:

در مراحلی از نقشه‌کشی نیاز به ترسیم خطوطی است که نباید خیلی ظریف یا خیلی ضخیم باشند. برای انجام اینکار میتوان از استدلر راپید آبی 0.3 استفاده کرد.این راپید مانند بسیاری دیگر از محصولات برند معتبر و باسابقه‌ی «استدلر» (Staedtler) دوام زیادی دارد. جوهر استفاده شده در استدلر راپید آبی 0.6 در عین اینکه در صورت استفاده روی نوع خاصی از کاغذ قابل پاک شدن است، ماندگاری زیادی دارد. نوک پیگمنت لاینر مناسب افرادی است که در نقشه‌کشی یا کارهای گرافیکی خود از شابلون و خط کش استفاده می‌کنند. اگر همیشه درپوش نوشت‌افزارهایتان را گم می‌کنید یا در سفر هم مجبورید با راپید کار کنید، استفاده از راپید پیگمنت لاینر رابه شما پیشنهاد می‌کنیم. استدلر راپید آبی 0.6  به دلیل ضخامت متوسط نوکش می‌تواند برای ترسیم خطوط میانی نقشه یا خطوط با قطر متوسط در کارهای گرافیکی استفاده شود. کار با استدلر راپید آبی 0.6 روی کاغذ گلاسه بسیار آسان است. علاوه بر این اگر از پیگمنت لاینر روی کاغذ پوستی یا کاغذهای مخصوص ترسیم فنی استفاده کنید،می‌توانید اشتباهات خود را به‌راحتی پاک و اصلاح کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این راپید، پخش نشدن جوهر آن در صورت استفاده از ماژیک علامت‌گذار یا هایلایت روی آن است. اثر جوهر استفاده شده در راپید پیش رو در برابر نور و تابش اشعه‌ی UV مقاومت زیادی دارد و با گذشت زمان کم‌رنگ نمی‌شود. به ادعای سازنده، جوهر پیگمنت لاینر ضدجعل است؛ به این معنی که چنان در تاروپود کاغذ فرو می‌رود که امکان هر گونه کپی و جعل اثر را از بین می‌برد. استدلر راپید آبی 0.6 قادر است فشار جوهر را در تمامی سطوح مخزن خود مساوی نگه‌دارد؛ به‌این‌ترتیب در سفرهای هوایی فشار جوهر در نوک آن جمع نشده و جوهر به بیرون نشت نمی‌کند. اگر زمانی فراموش کردید که درپوش راپید را ببندید، لازم نیست نگران باشید؛ چرا که جوهر راپید می‌تواند تا 48 ساعت بدون درپوش به همان حالت خود باقی مانده و خشک نشود. بدنه‌ی راپید پیگمنت لاینر 308 از پلی‌پروپیلن ساخته شده و به همین دلیل دوام زیادی دارد. ضمن اینکه نوک آن بلند است و از آن می‌توان برای ترسیم اشکال و خطوط مختلف با شابلون و خط‌‌کش استفاده کرد. کیفیت لوازم حرفه‌ای در نتیجه‌ی کار گرافیست یا نقشه‌کش تأثیر زیادی دارد. شرکت استدلر با تولید و عرضه‌ی راپیدهای پیگمنت لاینر خود به کمک هنرمندانی آمده است که برای انجام کارهای خود به نوشت‌افزاری با کیفیت بالا و دوام زیاد نیاز دارند. استدلر راپید آبی 0.6  برای ترسیم خطوط میانی کارهای گرافیکی یا نقشه‌ها ابزاری بسیار مناسب است و می‌تواند در سفرها همراه شما باشد.

راپید استدلر مدل  0.6 ، در رنگ آبی موجود است. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است . این روان نویس با نوک 0.6 میلیمتر که به صورت نمدی و دارای محافظ  آهنی است مناسب برای نوشتن ، طراحی و نقاشی می باشد. جوهر این محصول طولانی مدت بر روی سطوح می ماند و به راحتی پاک نمی شود . همچنین جوهر این روان نویس  به صورت ضد آب می باشد ؛ و هنگام نوشتن بر قسمت دیگر کاغذ جوهر پس نمی دهد. در هنگام باز بودن درب این روان نویس تا 18 ساعت جوهر آن خشک نمی شود.  این محصول به نحوی طراحی شده که فشار بالا و در هواپیما جوهر پس نمی دهد .

سایر مشخصات استدلر راپید آبی 0.6:

مناسب برای نوشتن و طراحی

دارای نوک فلزی بلند و مناسب استفاده با خط کش و شابلون

مشخصات جوهر:- رنگدانه‌ای،ضد جعل

مقاوم در برابر نور (اشعه‌ی UV) و کم‌رنگ شدن

قابلیت پاک شدن در صورت استفاده روی کاغذهای پوستی و ترسیم فنی

با قابلیت خشک نشدن جوهر در صورت بازماندن درپوش تا 18 ساعت

مجهز به سیستم یکسان‌سازی فشار جوهر در تمام سطح مخزن، به منظور جلوگیری از نشت جوهر در سفرهای هوایی

قطر نوشتاری: 0.6 میلی‌متر

کشور مبدا برند و محصول:آلمان

کاربرد:مهندسی , طراحی

قیمت و خرید اینترنتی استدلر راپید آبی 06:

خرید استدلر راپید آبی 0.6 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.