خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / رنگ روغن / ریوز رنگ روغن 60میل 340

ریوز رنگ روغن ۶۰میل ۳۴۰


کد محصول: ۱۲۴۵۷۴

قیمت: ۹۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 0780804297324

توضیحات

معرفی و توضیحات رنگ روغن 60 میل ریوز شماره 340:

رنگ روغن ریوز (reeves-oil-colored) یک محصول کاربردی و ایده‌آل برای هنرجویان و هنرمندان رشته هنر است که در سطح متوسطه تا حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. رنگ روغن یکی از مهم‌ترین ملزوماتی است که تأثیر بسزایی در کیفیت نقاشی و جذابیت آن دارد. بسیاری از هنرجویان با وجود استعداد بالایی که در انجام کارهای هنری دارند، به دلیل استفاده‌نکردن از متریال و ابزار با‌کیفیت، آن‌طور که باید نمی‌توانند طرح­های زیبای خود را به تصویر بکشند. به همین جهت ما در این محتوا به معرفی رنگ روغن ریوز و نحوه خرید این محصول می‌پردازیم.

 

کمپانی ریوز (reeves) از معدود شرکت‌هایی است که کیفیت و کارایی محصولات خود را اولویت قرار داده است. برند ریوز تحت لیسانس کشور انگلستان تولید و به بازارهای سراسر دنیا عرضه می‌شود. این برند توانسته است با تولید محصولاتی که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده‌اند، با بسیاری از برندهای معتبر و قدیمی در دنیا رقابت داشته باشد. این برند علاوه بر رنگ روغن در زمینه تولید انواع رنگ‌های هنری فعالیت می‌کند.

 

خرید رنگ روغن ریوز به هنرمندان خلاقی که علاقه‌مند به خلق رنگ‌های جدید و ترکیبی هستند، توصیه می‌شود و یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد رنگ روغن مارک ریوز این است که دارای قدرت ترکیب رنگ بالایی است و به‌راحتی با سایر رنگ‌ها ترکیب می‌شود و علاوه بر قدرت ترکیب بالا، طیف رنگی جذاب و براق این رنگ موجب شده است که هنرجویان بسیاری برای خرید رنگ روغن، محصولات برند ریوز را انتخاب کنند.

 

مشخصات رنگ روغن 60 میل ریوز شماره 340:

حجم : 60 میل

موارد استفاده: چوب چرم پوست پارچه

 

قیمت و خرید رنگ روغن 60 میل ریوز:

خرید لوازم هنری از جمله رنگ روغن 60 میل ریوز شماره 340 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.