خانه / انواع کتاب / بازی فکری و ساختنی / بازی فکری و آموزشی / پک تابلوی استیکر فومی

پک تابلوی استیکر فومی



قیمت: ۳۸۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651624049
  • متفرقه

پشت جلد این کتاب آمده است

مقدمه:

حتما برای شما هم پیش آمده که با کودکانتان در خانه تنها باشید و ندانید چه فعالیت‌هایی می‌توانید برای سرگرم کردن آن‌ها انجام دهید. آیا سرگرم کردن کودک با بازی به نظرتان کار مشکلی می‌آید و با تصور اینکه چند روز با آن‌ها در خانه بمانید، آشفته و مضطرب می‌شوید؟ 

بچه‌ها عاشق بازی هستند، اما همیشه نمی‌توان محیط وسیعی مثل پارک، شهربازی، مدرسه و … برای کودکان فراهم کرد. فلذا بازی های فکری در خانه ایده جذاب بازی های پرتحرک برای کودکان در خانه است .

شما می‌توانید با بازی کوکوبال که جز بازی‌های پرتحرک است توانایی فرزند خود را در منزل به چالش بکشید و ساعت‌ها فرزند خود را سرگرم کنید.

هرگز از تاثیر بازی بر یادگیری کودک غافل نشوید. ارتباط بهتر والدین با کودکان، تخلیه انرژی کودک به شکل صحیح، بهبود خواب بچه‌ها در شب و کاهش شب‌بیداری، افزایش خلاقیت و هوش کودکان، بهبود تمرکز و اعتماد به نفس، ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده در خانه بدون استفاده از تلفن همراه، افزایش صبر و حوصله کودک، آموزش انجام کار به صورت گروهی، بروز احساسات و انرژی کودک در حین انجام بازی و در یک کلام کمک به رشد جسمی، رفتاری و اجتماعی کودک از مزایای مهم انجام بازی های مهیج برای کودکان در خانه است که متاسفانه بسیاری از والدین از آن غافلند.

معرفی بازی کوکوبال:

اگر به دنبال بازی فکری و چالشی هستید که گروهی هم انجام شود پیشنهاد ما به شما بازی فکری کوکوبال است.

بازی کوکوبال KOKOBALL یک بازی مهیج است که نیاز به دقت و عکس‌العمل سریع دارد.

این بازی توسط کمپانی معروف ماتل ابداع شده و به عنوان یکی از بازی های مهیج سال ۲۰۱۸ شناخته شده است.

پلاستیک بکار درفته در این اسباب بازی از مواد با کیفیت بالا و مطابق استاندارد های اروپا (CE) ساخته شده است.

آموزش بازی کوکوبال KOKOBALL :

این بازی به صورت دو نفره یا چهار نفره و در قالب دو تیم انجام می‌شود. در حالت دو نفره روش بازی به این صورت است که هر نفر هشت توپ همرنگ برداشته؛ رو به روی هم قرار می‌گیرند و صفحه مشبک را بین خود روی زمین یا میز می‌گذارند و یکی از افراد کارت‌های بازی را که شامل الگو ساده و سخت می‌باشد را به هم زده و یکی را رو می‌کند. بازی بلافاصله شروع می‌شود و هدف ساختن الگوی روی کارت توسط بازیکن می‌باشد.

بدین ترتیب که هرکدام از بازیکنان یک توپ را برداشته روی میز یا زمین زده و داخل صفحه مشبک می‌اندازد و هر کس بتواند زودتر الگوی روی کارت را روی صفحه مشبک درست کند، برنده آن کارت می‌شود. هرکس که بتواند سه کارت را از آن خود کند برنده بازی است.

با توافق طرفین قبل از شروع بازی، باری در ست‌های یک، سه یا پنج‌تایی برگزار می‌شود.

در روش تیمی نیز هدف ساختن الگوی کارت مشخص شده، روی صفحه مشبک کی‌باشد. هم‌تیمی‌ها در قالب دو تیم دو نفره روبه روی هم قرار می‌گیرند و هر کدام توپ هم رنگ برداشته و بازی همانند روش دو نفره انجام می‌دهند.

یک روش دیگر هم برای انجام این بازی وجود دارد که در آن بازیکنان توپ‌ها را به نوبت نمی‌اندازند و هر چه سریع‌ترسعی در ساختن الگوی روی کارت می‌کنند. این روش بازی هیجان بیشتری دارد.

توجه داشته باشید که کارت‌ها به دوسته تقسیم می‌شود: کارت‌های با حاشیه آبی و کارت‌های با حاشیه زرد، که کارت‌های زرد شامل الگوهای آسان‌تر و کارت‌های آبی شامل الگوهای سخت‌تر می‌باشند.

مشخصات بازی کوکوبال :

  • مناسب سنین بالای ۳ سال
  • شامل یک سینی، ۱۶ توپ دو رنگ، تعدادی کارت
  • ابعاد بسته بندی: ۲۷*۵*۲۷ سانتی متر
  • وزن بسته بندی: ۲۶۰ گرم
  • برای گروه های 2 تا 4 نفره

قیمت و خرید اینترنتی بازی کوکوبال KOKOBALL:

خرید آنلاین بازی کوکوبال KOKOBALL با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.