خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / صدای غذا خوردن یک حلزون وحشی

صدای غذا خوردن یک حلزون وحشی



قیمت: ۲۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004901772
  • -
  • نشر نو

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب صدای غذا خوردن یک حلزون وحشی:

در این اثر، "الیزابت تووا بیلی" به اشتراک می گذارد که چگونه برخورد زنی بیمار با یک گیاه و حلزون وحشی، یک داستان الهام بخش و دلنشین را به وجود می آورد. این کتاب داستان زنی است که در تلاش است تا از بیماری ناشناخته ای که جان او را تهدید می کند، جان سالم به در ببرد. او در این راه، به شدت به یک حلزون وحشی که در لاک خود زندگی می کند، مشاهده می کند و از تماشای زندگی آرام و شگفت انگیز آن لذت می برد. این تجربه باعث می شود تا او احساس آرامش و شگفتی بیشتری کند و به درک بهتری از خود و جایگاهش در جهان دست یابد. او به شیفته ی جزئیات جالب و زیبایی های زندگی حلزون می شود و این کتاب به ما نشان می دهد که چگونه یک موجود کوچک می تواند به ما در یادگیری و قدردانی از زندگی کمک کند.

مشخصات کتاب صدای غذا خوردن یک حلزون وحشی:

نویسنده: الیزابت تووا بیلی

مترجم: کاوه فیض اللهی

ناشر: فرهنگ نشر نو

قطع: رقعی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 192

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب صدای غذا خوردن یک حلزون وحشی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب صدای غذا خوردن یک حلزون وحشی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.