خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد رنگی حرفه ای / کرتاکالر مداد آبرنگی 36 رنگ

کرتاکالر مداد آبرنگی ۳۶ رنگ



قیمت: ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9002592240360

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد آبرنگی 36 رنگ کرتاکالر:

مداد آبرنگی 36 رنگ کرتاکالر مدل 24036  نوعي مداد است كه بعد كار با تكنيك‌­هاي مختلف خيس كردن (قلمو، اسپري، پنبه و ...) تبديل به آبرنگ مي‌­شود. علاوه بر حالت آبرنگي مي توان به صورت خشك نيز از آن استفاده كرد كه شبيه به مداد رنگي عمل خواهد كرد. به راحتي رنگ ها با هم تركيب شده و با تكنيك‌هاي خيس كردن و استفاده از آب تبديل به اثر هنري آبرنگ خواهد شد. اين مداد از 36رنگ و در يكي جعبه فلزی تشكيل شده است.

همنطور که می دانید مداد آبرنگی با تکنیک‌­های مختلف خیس کردن مانند (اسپری، قلمو، پنبه و …) تبدیل به آبرنگ می­‌شود. خاصیت دیگر آن اینست که علاوه بر حالت آبرنگی می توان به صورت مدادرنگی و به طور خشک نیز از آن استفاده کرد که مشابه مداد رنگی عمل خواهد کرد. به راحتی رنگ ها با هم ترکیب شده و با تکنیک های خیس کردن و استفاده از آب تبدیل به اثر هنری آبرنگ می‌شود.  این مداد آبرنگی از 36 رنگ و در یکی جعبه فلزی نقره ای تشکیل شده و در تولید آن از پیگمنت های طبیعی و انرژی­ های تجدید پذیر استفاده شده و دوستدار محیط زیست می باشد.

مداد آبرنگی درست شبیه مداد رنگی معمولی است. تفاوت آن‌ها در این است که آن‌ها به آب واکنش نشان می‌دهند و می‌توانند جلوه‌هایی مشابه رنگ‌های آبرنگ ایجاد کنند. این به این دلیل آن است که رنگدانه مداد رنگی توسط یک چسب مومی یا بر پایه روغن نگه داشته می شود، در حالی که مدادهای آبرنگ دارای چسباننده محلول در آب هستند.

مدادهای آبرنگ را می توان عمدتاً از طریق لایه‌بندی مخلوط کرد. برای ترکیب رنگ‌ها، یک رنگ را اعمال کنید و سپس یک برنامه کاربردی از رنگ دوم را در بالا یا درست در کنار اولین رنگ لایه‌بندی کنید. سپس، منطقه را با آب فعال کنید. رنگ‌ها با هم ترکیب می‌شوند.

برای ایجاد عمق بیشتر در رنگ و اختلاط اضافی‌، اجازه دهید لایه اول کاملاً خشک شود. سپس می‌توانید این فرآیند را با دور دیگری از رنگ های مخلوط در بالای ناحیه خشک شده تکرار کنید.

شما محدود به استفاده از مداد به سطح نیستید. همچنین می‌توانید رنگدانه را مستقیماً از نوک مداد با یک برس پر از آب بردارید. سپس می‌توانید رنگ را مستقیماً با قلم مو به سطح بمالید، درست مانند آبرنگ‌های معمولی. این تکنیک اغلب منجر به کاربرد روشن‌تر و کم شدت رنگ می‌شود.

مشخصات مداد آبرنگی 36 رنگ کرتاکالر:

جنس جعبه

فلز

تعداد رنگ‌های موجود در بسته

۳۶

- ساخت اتریش - مناسب نقاشان، دانشجویان و هنر جویان

 

قیمت و خرید مداد آبرنگی 36 رنگ کرتاکالر:

خرید مداد آبرنگی 36 رنگ کرتاکالر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.