خانه / انواع کتاب / کتاب زبان خارجه / کتاب آموزشی انگلیسی / سوپر بمب مکالمه

سوپر بمب مکالمه



قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226373661
  • ایمان پندی - مبین شهامت
  • نشر زبان مهر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سوپر بمب مکالمه:

آیا شما هم بعد از سال ها کلاس زبان رفتن و مطالعه زبان، در مکالمه به زبان انگلیسی مشکل دارید؟ کتاب سوپر بمب مکالمه با هدف ارتقاء مهارت مکالمه و برقراری ارتباط موثر شما نگارش یافته است. یکی از بزرگترین مشکلات سیستم آموزشی ما کاربردی نبودن مطالبی است که می آموزیم. تقریباً همه ما ایرانی ها سال ها از این کلاس زبان به کلاس زبان دیگری منتقل شده ایم، ولی هر زمان که لازم باشد به زبان انگلیسی صحبت کنیم، انگار ذهن و فکرمان از تمام لغات و کلمات انگلیسی پاک می شود.

انتشارات زبانمهر با مشاهده این مشکل اقدام به چاپ این کتاب کرده است. این کتاب منطبق بر جدیدترین متدهای آموزش زبان انگلیسی در جهان و کاملاً کاربردی طراحی شده است. بطوریکه شما با خرید کتاب سوپر بمب مکالمه و مطالعه آن تقریباً حدود 250 مهارت لازم برای مکالمه به زبان انگلیسی را می آموزید و با استفاده از آن ها می توانید خیلی راحت به زبان انگلیسی صحبت کنید و با اعتماد بنفس کامل حتی پیچیده ترین جملات زبان انگلیسی را فی البداهه بیان کنید. برای اینکه میزان یادگیری زبان انگلیسی شما افزایش یابد تمام دروس این کتاب به زبان طنز بیان شده اند تا مطالب آموزشی راحتتر در ذهن شما هک شوند.

توضیحات کتاب سوپر بمب مکالمه:

کتاب سوپر بمب مکالمه توسط دکتر ایمان پندی, مهندس مبین شهامت به رشته تحریر در آمده است، این دو نویسنده خلاق ایرانی با توجه به شناختی که از زبان آموزان ایرانی دارند، در نگارش این کتاب نهایت سعی خود را کرده اند تا محتوای کتاب سوپر بمب مکالمه برای شما مفید، جذاب و کاربردی باشد. انتشارات زبان مهر با توجه به خلاقیت در شیوه آموزش و کاربردی بودن مطالبی که آموزش می دهد، اقدام به چاپ و انتشار این کتاب ارزشمند نموده است.

در صورتی که مایل به خرید اینترنتی کتاب سوپر بمب مکالمه با تخفیف ویژه می باشید، فروشگاه زبانمهر مفتخر است که توانسته است این کتاب ارزنده را با صحافی زیبا و کیفیت عالی در اختیار علاقمندان به زبان قرار دهد. با خرید از فروشگاه زبانمهر ضمن صرفه جویی در هزینه های آموزش زبان انگلیسی خود، لذت خرید با کیفیت و تحویل سریع در درب منزل را نیز  تجربه کنید.

  • منطبق بر بهترین متدهای آموزش زبان انگلیسی : در نگارش این کتاب سعی شده است که شیوه آموزش کتاب کاملاً منطبق بر جدیدترین و بهترین شیوه های آموزش زبان در جهان باشد.
  • متناسب برای تمام گروه سنی ها: نحوه نگارش و آموزش کتاب مذکور به گونه ای ست که برای تمام رده های سنی جذاب است.
  • افزایش اعتماد به نفس: شما با مطالعه کتاب سوپر بمب مکالمه اعتماد بنفس لازم برای صحبت کردن به زبان انگلیسی را کسب خواهید کرد.
  • مثال های متنوع: در این کتاب از مثال های فراوان و متنوع برای آموزش زبان انگلیسی استفاده شده است.
  • یادگیری با طنز و حس خوب: طبق تحقیقات هورمون اندروفین (هورمونی که به هنگام شادی و خنده ترشح می شود) باعث افزایش میزان یادگیری می شود. به همین دلیل محتوای این کتاب به همراه طنز و شوخ طبعی بیان شده است تا مطالب بهتر و راحت تر در ذهن شما ماندگار شوند.
  • آمادگی برای آزمون تافل : با مطالعه این کتاب توانایی مکالمه زبان انگلیسی شما بطرز چشمگیری ارتقا می یابد. در نتیجه شما با خواندن آن می توانید خود را برای مرحله گفتاری آزمون های مختلفی مانند آزمون تافل، آیلتس و… آماده کنید.

برشی از کتاب سوپر بمب مکالمه:

بخش اول که یه سری روش های جالب و تست شده بهت یاد میده تا راحت تر مکالمه رو یاد بگیری و در واقع پیش نیازی برای بخش دوم.

اما بخش دوم، مهارت های مکالمه به زبان انگلیسی رو بهت یاد میدیم. در این بخش به شما یه سری ساختار آموزش داده میشه که با استفاده از اونها می تونی جملات مختلف رو به زبان انگلیسی بسازی و استفاده کنی. این جملات از ساده ی ساده شروع شده و پله پله شما رو به سطح بالایی از جمله سازی می رسونه جوری که بتونید جملات پیچیده ای به زبان انگلیسی بسازید و استفاده کنید. در این بخش برای هر مهارت مثال های مختلفی آوردیم که در روند یادگیری خیلی کمکتون میکنه.

سوپر بمب مکالمه یک کتاب 780 صفحه ای که چیزی حدود250  مهارت مکالمه به زبان انگلیسی را به شما آموزش میده.

بهتون کمک می کنه در سفرهای خارجی با اعتماد به نفس بیشتری صحبت کنید.

توانایی شما در جمله سازی به زبان انگلیسی را افزایش میده.

از جدیدترین متدهای آموزشی بین المللی برای تقویت مهارت مکالمه استفاده می کنه.

تازه همه ی این ها رو با یه زبان طنز و جذاب بهتون میگه که همه ی سنین هم می تونند ازش استفاده کنند.

 

مشخصات کلی کتاب سوپر بمب مکالمه :

نویسنده :ایمان پندی - مبین شهامت 

انتشارات :زبان مهر 

قطع :رقعی 

نوع جلد :شومیز 

تعداد صفحه :784

موضوع :در سفر و خوداموز 

قیمت و خرید کتاب سوپر بمب مکالمه:

خرید کتاب سوپر بمب مکالمه با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.