خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / معجون سحر آمیز در کارخانه متروک

معجون سحر آمیز در کارخانه متروک



قیمت: ۳۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008655374

توضیحات

معرفی کتاب معجون سحر آمیز در کارخانه متروک:

معجون سحرآمیز در کارخانه‌ی متروک نوشته تینا جمالی داستانی فانتزی و خیالی برای نوجوانان عاشق دنیاهای شگفت‌انگیز و پرهیجان است.

توضیحات راجع به کتاب معجون سحر آمیز در کارخانه متروک:

این داستان برای نوجوانان عاشق داستان‌های فانتزی نوشته شده است.

تینا جمالی متولد 1362، تهران. کودکی‌ام را در کوچه‌های قدیمی گذراندم. برادرم بازیکن گل‌کوچیک کوچه‌ها بود و من تماشاچی. همیشه کنج خانه رؤیای جدیدی می‌بافتم تا در بازی‌ام داستان تازه‌ای داشته باشم. مادرم شب‌ها در بیمارستان پرستاری بیماران را می‌کرد و من با قصه‌‌های مادربزرگ به خواب می‌رفتم.
پدرم توی دشت‌ها نقشه‌ی راهها را روی کاغذ ثبت می‌کرد و من در آغوش پدربزرگ آسمان رؤیاهایم را تماشا می‌کردم. بعدها زندگی عوض شد.
این متن نوشته شده از خانم تینا جمالی نشان دهنده اهمیت خیال پردازی و ایجاد خلاقیت ذهنی در کودکان و نوجوانان است.
تولد هلیا روز عجیب‌وغریبی است. هدیه‌ تولدش اما از آن هم عجیب‌و‌غریب‌تر است.
کتابی که او را به آرزوهایش می‌رساند و پُر از رمز و رازهایی است که باید کشف شوند، این کتاب هلیا را به دنیای شگفت‌انگیز موش‌ها می‌برد، به دنیایی دور از خانه‌اش، به دنیای یک موش فاضلاب بازیگوش به اسم پوریل. اما تنها کسانی که می‌توانند به او کمک کند به خانه برگردد، پیربابا و آدم‌بی‌ریختانِ غول‌صفتان هستند.
برشی از کتاب معجون سحر آمیز در کارخانه متروک:

همه‌جا ساکت بود. هلیا یخ کرده بود. نمی‌توانست چیزی بگوید. فقط این سؤال در ذهنش بود: «از کجا فهمیده؟ حتی اسم نگین رو هم می‌دونه. از کجا آخه؟» مادر شانه‌های هلیا را محکم به عقب و جلو تکان داد و گفت: «با اون دختره کجا رفتی؟ تو که زیاد نمی‌شناختی این دختره رو ... چرا باهاش بیرون رفتی؟ اگه یه بلایی سرت می‌اومد من چه خاکی تو سرم می‌ریختم؟ ها؟ ها؟» دو کلمه‌ی آخر را که می‌گفت، کم مانده بود سقف پایین بیاید. آن‌قدر دهانش را باز کرده بود که می‌توانست هلیا را درسته قورت بدهد. هلیا دست و پایش را گم کرده بود. لب‌هایش می‌لرزیدند و به تِته پِته افتاده بود:

-‌ من ... ‌ن ... ‌ن‌ ... رفتم ... یه کتاب ... بِ ...بِ ... خَ ... رم

صدای باد می‌پیچید و صدای نگین که می‌گفت «بیدار شو!». چشمانش را بسته بود و فقط یک چیز می‌دید: حرکت پشت سر همِ موش‌ها که مدام دم‌هایشان را تکان می‌دادند. خاطراتش دوباره برایش تکرار شدند: موش بزرگی از روی پتویش رد شد. هلیا سه سالش بود. جیغ زد و مادرش دوان‌دوان به اتاق آمد. موشِ کوچکِ خانگی نبود. موش فاضلابیِ بزرگ بود. موهای بدنش سیاه بود و خیلی کثیف به نظر می‌آمد. مادر خواست که موش را از روی پتو بلند کند. موش وول می‌خورد و می‌خواست از دستان مادر فرار کند. دست مادر لرزید و موش روی صورت هلیا افتاد....

مشخصات کلی کتاب معجون سحر آمیز در کارخانه متروک:

نام نویسنده:تینا جمالی 

انتشارات:هوپا 

قطع:رقعی 

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:216

موضوع:رمان

قیمت و خرید کتاب معجون سحر آمیز در کارخانه متروک:

خرید آنلاین کتاب معجون سحر آمیز در کارخانه متروک با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.