خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آخرین بچه های زمین 3 هیولای کابوس

آخرین بچه های زمین ۳ هیولای کابوس



قیمت: ۱۵۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004621953

توضیحات

معرفی کتاب آخرین بچه های زمین 3:

کتاب آخرین بچه‌های زمین 3: هیولای کابوس از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی مکس برلیر، ادامه‌ی داستان‌های غیرقابل پیش‌بینی جک و دوستانش است. این مجموعه محبوب که تاکنون فروشی بیش از 7 میلیون نسخه داشته است،  که به طرز خیره کننده‌ای سرگرم کننده و مهیج است. 

درباره کتاب آخرین بچه های زمین 3:

 مکس برلیر در مجموعه پرطرفدار آخرین بچه‌های زمین داستان پسری معمولی و یتیم به نام جک را به تصویر می‌کشد که به یک قهرمان تبدیل می‌شود؛ ماجراجویی‌هایی جذاب، با زبانی ساده و تصاویری طنزآمیز که به خوبی شما را به فضای هیولاها و زامبی‌های وحشتناک شهر ویکفیلد می‌برد.

جک نوجوانی 13 ساله است که از وقتی به شهر ویکفیلد وارد شده، بین خانواده‌های بسیاری که قصد سرپرستی‌اش را داشته‌اند جابه‌جا می‌شود. او در این شهر، زندگی آرام و تقریباً بدون حادثه‌ای را گذرانده و طبق روال عادی زندگی می‌کند تا اینکه ماجراهایی غیرمنتظره و رعب‌آور اتفاق می‌افتد؛ هیولاهای غول پیکر و زامبی به شهر هجوم می‌آورند که به انسان‌ها حمله کرده و اگر آن‌ها را گاز بگیرند، تبدیل به زامبی می‌شوند. جک به همراه دو دوست دیگرش تنها بچه‌هایی هستند که باید با این هیولاها مبارزه کنند و مردم شهر را نجات دهند.

بعد از حمله زامبی ها زندگی برای جک سالیوان و دوستانش سخت میشود آنها رفقای خود را جمع میکنند بساط زامبی کشی به راه میاندازند اما جک ، او مطمئن  است به محض پیدا شدن انسانهای دیگر دوستانشون پراکنده خواهند شد او از تنهایی وحشت دارد
پادشاه بدجنسها بدتر از هیولای معمولی است قدرت جادویی عجیبی دارد و.....

برشی از کتاب آخرین بچه های زمین 3:

ایستگاه آتش نشانی خنک است و همه جا بوی جسدهای پوسیده، استیک پنیری فاسد و غذای چینی بیرون بر مانده می‌دهد.
ولی دقیقا چه چیزی توی ایستگاه می‌بینیم؟ تقریبا هیچی. حالا که زامبی‌ها رفته‌اند، ایستگاه آتش نشانی خالی است.
پس الان صدای حرف زدن چه کسی را شنیدیم؟ قطعا زامبی‌ها نبودند، چون آن‌ها حرف نمی‌زنند، ناله می‌کنند.
می گویم: «عجله کنین. همه ی اتاقها رو می‌گردیم، یه نفر این جا داشت یه حرف هایی می‌زد.»
برای این که با امنیت کامل، آماده‌ی حمله باشیم، کنار هم حرکت می کنیم و ایستگاه را می‌گردیم.

-

به سمت خانه راه می افتم. مسیرم به زمین بازی قدیمی و ترسناکی می افتد که بیرون از مخروبه های پیش دبستانی شهر قرار گرفته. حسابی تخریب شده و به هم ریخته است. انگار یک زمین بازی است که در آن جا دنیا دو بار به پایان رسیده باشد. تاب های زنگ زده به آرامی در باد تکان می خورند و الاکلنگ های رنگ و رو رفته مثل اسکلت های ماقبل تاریخ از زمین بلند می شوند. و کمی بعد اوضاع بدتر هم می شود…

بوی گند هیولا عینهو یک توپ بسکتبال به صورتم می خورد. مثل وقتی که توی باشگاه، درست وقتی که حواستان نیست، توپ مستقیم به صورتتان می خورد و خجالت زده می شوید و سعی می کنید طبیعی رفتار کنید، انگار هیچ اتفاق مهمی نیفتاده ولی با خودتان فکر می کنید که وای پسر دماغم داغون شد، دارم از درد می میرم. یکی از همان موقعیت هاست. و بدترینش: من این بو را می شناسم.

بلارگ، آن هیولای گنده بک هم همین بوی گند را می داد. دقیقا چنین بویی!

مشخصات کتاب آخرین بچه های زمین 3:

نویسنده:مکس برلیر

انتشارات:پرتقال

موضوع:رمان

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:267

قیمت و خرید کتاب آخرین بچه های زمین 3:

خرید آنلاین کتاب آخرین بچه های زمین 3 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور درکمترین زمان در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.