خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد طراحی و ذغال / فابر کستل مداد طراحی 3B

فابر کستل مداد طراحی ۳B



قیمت: ۲۹,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4005401125037

توضیحات

معرفی و توضیحات محصول مداد طراحی B3 فابرکستل:

مدادها از جمله کاربردی‌ترین ابزار دنیای نوشت افزارها هستند؛ این استوانه چوبی با گرافیتی که داخل آن قرار دارد دیرینه‌ای نزدیک به 500 سال داشته که هرساله کمپانی‌های مختلفی در سراسر جهان دست به طراحی و تولید این محصولِ کارآمد میزنند. می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی این محصولات میزان سختی و نرمی نوکشان است که با توجه به میزان خاک رسی که به آن ترکیب می‌شود تعیین می‌گردد. هرچه میزان خاک رس ترکیب‌شده با مغزی مداد بیشتر باشد مداد سخت‌تر بوده و خطوط کم‌رنگ‌تری را ترسیم می‌کند و هرچه این ترکیب کمتر باشد خطوط پررنگ‌تر می‌شوند و به‌اصطلاح مداد نرم‌تر؛ درجه‌ی سختی و نرمی مداد با دو علامت "H" و "B" که در بدنه‌ی مداد حک‌شده است نمایش داده می‌شود. هر چه عدد کنار حرف "H" بزرگ‌تر باشد مداد سخت‌تر یا به عبارتی کم‌رنگ‌تر است و هرچه این عدد در کنار حرف "B" بزرگ‌تر باشد مداد نرم‌تر و پررنگ‌تر خواهد بود. امروزه با توجه به فنّاوری موجود سخت‌ترین مداد دارای درجه "H۹" و نرم‌ترین "B۹" بوده که در این میان، رایج‌ترین نوع درجه سختی مدادها "HB" است که حد وسط ترکیب خاک رس با گرافیت بوده و بیشترین کاربرد را در دنیای نوشت‌افزار دارد. کمپانی بزرگ فابر که پیش‌تر به آن اشاره شد سری مدادهای "GoldFaber" را طراحی کرده است که با بدنه‌ای شش‌ضلعی درجه سختی‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار داده که محصول پیش رو از این سری مداد و با درجه سختیه 2H است.

 

فابر کاستل مداد طراحی B3 مداد ابزاری برای نوشتن، طراحی و نقاشی است و در انواع گوناگونی وجود دارد. در زبان فارسی ، مداد به معنای مرکّب تحریر بوده و در متون کهن نیز همین معنا را می‌ دهد. این مغزی از ماده سیاهی به نام گرافیت یا مواد رنگی به همراه ترکیبات دیگر تشکیل می‌شود. نوک این مداد ها در برابر فشار بسیار مقاوم است و نمی‌ شکند

 

این مغزی از ماده سیاهی به نام گرافیت یا مواد رنگی به همراه ترکیبات دیگر تشکیل می‌شود. نوک این مداد ها در برابر فشار بسیار مقاوم است و نمی‌ شکند.

مداد گرافیتی همه کاره – مدادهای گرافیتی Faber-Castell متنوع و همه کاره هستند که در 6 درجه سختی در دسترس هستند.

مشخصات مداد طراحی B3 فابرکستل:

سرب مقاوم در برابر شکست

مدادهای گرافیتی فابرکستل دارای سرب مقاوم در برابر شکستگی هستند که در تمام طول مداد چسبانده شده است تا از کشیدن بی حد و حصر و تراش آسان اطمینان حاصل شود.

سرب مقاوم در برابر شکست از گرافیت و خاک رس ریز آسیاب شده برای خوابیدن صاف و متعادل ساخته شده است.

درجه سختی : B3

 

قیمت و خرید مداد طراحی B3 فابرکستل :

خرید مداد طراحی B3 فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود