خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / چگونه فیلمنامه بنویسیم جلد 1

چگونه فیلمنامه بنویسیم جلد ۱


کد محصول: ۵۷۶۵۱

قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786009438051
  • سید فیلد
  • تابان خرد

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم جلد 1:

انتشارات تابان خرد منتشر کرد: سید فیلد نویسنده آمریکایی،منتفذترین فیلنامه نویس صنعت فیلم سازی در دنیا،نویسنده ای با شهرت جهانی،استاد نگارش فیلنامه و نویسنده پر فروش ترین خوداموزها در زمینه فیلم نامه نویسی است. کتاب فیلنامه او(در ایران با عنوان چگونه فیلنامه بنویسیم)به بیست زبان برگردانده شده و در بیش از چهارصد کالج آمریکا در رشته فیلم به عوان درسی به کالر گرفته میشود. با تکیه به تجربه عملی او در زمینه نگارش و تحلیل فیلنامه،وی به عنوان مشاور بزرگترین استودیوهای فیلمسازی آمریکا (رولاند جفز،فوکس قرن بیستم،استودیوی دیزنی،یونیور سال و تری ستار پیکچرز)مشغول به فعالیت است. وی هزاران فیلنامه را از نگاه تخصصی خوانده و مورد ارزشیابی قرار داده است،نویسندگان و کارگردانان بسیاری در سینمای معاصر تحت نفوذ آموزه های او هستند. کتاب فیلنامه وی بیش از چهل بار با ویرایش جدید به چاپ رسیده است.

جمله هایی از متن کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم:

کار نویسنده، نوشتن متن و وادار کردن مخاطب به ورق زدن صفحات است، نه تصمیم گرفتن درباره ی این که یک صحنه یا سکانس چگونه باید فیلمبرداری شود. مجبور نیستید که به کارگردان و فیلمبردار و تدوینگر بگویید که چگونه کارشان را انجام دهند. کار شما، نوشتن فیلمنامه و دادن اطلاعاتی کافی به آن ها است تا بتوانند به کلمات روی صفحه، زندگی ببخشند. 

حادثه، شخصیت است. کاری که شخصی می کند و نه چیزهایی که می گوید، چیزی که هست را می سازد.

مشخصات کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم جلد 1:

نشر تابان خرد

نویسنده:سید فیلد

مترجم:مسعود مدنی

قطع رقعی

جلد شومیز

263 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم جلد 1:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.