خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / زایش تراژدی و چند نوشته دیگر

زایش تراژدی و چند نوشته دیگر


کد محصول: ۱۲۵۹۱۰

قیمت: ۸۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642133550
  • فردریش نیچه
  • نشر مرکز

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب زایش تراژدی و چند نوشته دیگر:

کتاب زایش تراژدی، اثری نوشته ی فردریش نیچه است که اولین بار در سال 1872 انتشار یافت. نیچه در این کتاب ارزشمند، به خاستگاه های تراژدی یونانی و ارتباط آن با فرهنگ وقت آلمان می پردازد. او بیان می کند که تراژدی یونانی، نمودی از فرهنگی است که به تعادلی ظریف اما قدرتمند میان نوع نگرش دیونیزی به آشوب و رنج، و قاعده مندی و شفافیت ساختار منطقی آپولویی دست یافته است. نیچه به منظور ترویج بازگشت به این ارزش ها، منطق گرایی متکبرانه ی فرهنگ آلمانی در اواخر قرن نوزدهم را به باد انتقاد می گیرد و با شور و تأثیرگذاری همیشگی نثر خود، از مخاطبین می خواهد تا به سوی پدید آوردن فرهنگی بهبود یافته حرکت کنند و به این ارزش های فراموش شده دوباره جان ببخشند.

جمله هایی از کتاب زایش تراژدی و چند نوشته دیگر:

رازی در جهان هست که زندگی را هراس آور و تراژیک می سازد؛ اما به یاری هنر می توان از این هراس و سویه ی تراژیک زندگی عبور کرد.

دیونیزوس بی پایان است: می رقصد، چون رقصی بی پایان، جسم را در فضا نمایان می کند. مکان را رد می کند و او ذات موسیقی است.

یونانیان به خوبی از راز آن دنیای پنهان باخبر بودند. بزرگی و عظمت روحشان در آن بود که تسلیم آن جهان نمی شدند، بلکه با آن می جنگیدند و همین برای آنان به معنای آری گفتن به جهان بود.

مشخصات کتاب زایش تراژدی و چند نوشته دیگر:

نویسنده:فردریش نیچه

مترجم:رضا ولی یاری

قطع رقعی

جلد شومیز

234 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب زایش تراژدی و چند نوشته دیگر:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب زایش تراژدی و چند نوشته دیگر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.