خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان ایرانی / چهل نامه‌ کوتاه به همسرم

چهل نامه‌ کوتاه به همسرم



قیمت: ۱۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789645529190
  • نادر ابراهیمی
  • نشر روزبهان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب چهل نامه‌ کوتاه به همسرم:

کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم،نادر ابراهیمی دربرگیرنده نامه هایی به صورت روان در مورد مسائل ریز و درشت زندگی است که گاهی قلب‌ها را آزرده خاطر می کند، نامه ها بیان اتفاقات روزمره یک زندگی عادی ولی پر دوام است که شاید خواننده کمتر به آنها توجه می‌کند.

درباره کتاب چهل نامه‌ کوتاه به همسرم:

چهل نامه کوتاه به همسرم مجموعه چهل نامه ی ابراهیمی به همسرش بانو فرزانه منصوری است. چهل نامه که در خود گلایه‌ها، قهر ها و آشتی ها و دل نگرانی های یک همسر را با پاسخ گویی های شاعرانه ی نویسنده ای عاشق دارد. چهل نامه که هر کدام دری به وادی وجود یک بانوی ایرانی می‌گشاید پر از حوصله و صبوری و دقت و دلسوزی و واهمه و وسواس و گاه انتخاب گریستن ؛

گریستن و گریستن به خاطر درد هایی که نمی‌شناسی شان و درمان های دروغین، به خاطر رنج های عظیم ...

چهل نامه ی کوتاه به همسرم، زبانی فاخر و آرکئیک دارد و نثری روان و تا حدی شعر گونه؛ کلمات و هدف های نویسنده در این مجموعه گاه رقصی زیبا از تصاویر را در مقابل دیدگان خواننده می‌آورد و گاه اشک را مهمان دیده می‌کند و احساس را به مهمانی دل می‌برد.

برشی از کتاب چهل نامه‌ کوتاه به همسرم:

 "............بانوی من . عزيز من! به عكس ها نگاه كن! اين عكس، مرا بر قله ي دماوند نشان مي دهد. مربوط به دومين صعود است. چه تفاخري! يادت هست كه در پنجاه سالگي براي سومين بار به قله ي دماوند دست يافتم _ بعد از آن حمله قلبي « بسيار خطرناك »، و بعد از آنكه پزشكان خوب، خيلي محكم جدي گفتند: « پس از اين، هيچ صعودي ممكن نيست»؟ در همان روزگار نوشته ام: ديگر هيچ آرزويي ندارم. در شصت سالگي، اگر بتوانم باز هم چند قله را در منطقه آذربايجان صعود كنم، البته خيلي خوب است؛ و اگر نشد و نبوديم هم مساله ای نيست. در جواني اين كار را كرد ه ا يم... 

من، به مراتب بيش از شايستگي ام، شيره زندگي را مكيده ام، و اينك، هرچه فكر مي كنم، مي بينم كه جز شادي و آسودگي خاطرت، چيزي نمانده است كه بخواهم.

بگذار يك لحظه پيرانه سخن بگويم:  هنر همين است: موسيقي، نقاشي، ادبيات... و بچه هاي ما، در سايه تو، با همه اين ها، آنقدر كه بايد آشنا شده اند.
كسي كه سهراب را دوست داشته باشد، شاملو را احساس كند، فروغ را بستايد، و هر شعر خوب را آيه اي زميني بپندارد، چنين كسي، به درستي زندگي خواهد كرد... .

اينك احساس و اقرار مي كنم كه آرزو اي مانده است _ آرزواي بر آورده نشد؛ و آن اين است كه تو را از پي مرگم اشك ريزان و نالان و فرياد زنان و نفرين كنان نبينم، همچنان فرزندانم را، دوستانم را، ياران و هم انديشانم را...".

مشخصات کتاب چهل نامه‌ کوتاه به همسرم:

نویسنده:نادر ابراهیمی

انتشارات:روزبهان

موضوع:داستانهای فارسی

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:142

قیمت و خرید کتاب چهل نامه‌ کوتاه به همسرم:

خرید آنلاین کتاب چهل نامه‌ کوتاه به همسرم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.