خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / شفافیت شیطانی

شفافیت شیطانی


کد محصول: ۱۳۱۲۴۴

قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004052214
  • ژان بودریار
  • نشر ثالث

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب شفافیت شیطانی:

کتاب "شفافیت شیطانی" نمایانگر اندیشه های ژان بودریار، جامعه شناس معاصر فرانسوی، درباره وضعیت فعلی جهان است. او ادعا می کند که جهان اکنون تغییرات ژرفی را تجربه کرده و به نظر او، جهانی خالی از معنا است که همه چیز در آن شبیه سازی یا وانمود است. او معتقد است که همه چیزی که زندگی انسان را معنا می‌بخشید، اکنون شکلی دیگر گرفته و آرمان ها و امیدهای انسان نیز تغییر کرده‌اند. از دیدگاه او، همه چیز به نوعی در حال حکمفرمایی بی‌پایان و گردش بی‌پایان است. براساس بودریار، هیچ چیزی بر اثر مرگ یا پایان دوره فعالیتش از بین نمی‌رود، بلکه همه چیز از طریق تکثیر، آلودگی یا شبیه سازی نابود می‌شود. او بر این باور است که در جهان بینی او، همه پدیده ها چیزی جز توهم یا ظاهری از واقعیت نیستند.

درباره نویسنده این کتاب، ژان بودریار:

ژان بودریار، یک شخصیت معروف و جنجالی در حوزه‌های جامعه‌شناسی و فلسفه بود. او به عنوان یک نظریه‌پرداز پسامدرنیته شناخته می‌شود و معتقد بود که جوامع پسامدرن از تکنولوژی‌های اطلاعات و ارتباطات تحت تأثیر قرار گرفته و به وانمایی (شبیه‌سازی) وارد شده‌اند. او به شدت معتقد بود که جوامع مدرن از مرزبندی‌های فرهنگی و مصرفی خود بیرون رفته و به یک نظام نشانه‌ای وابسته شده‌اند. به نظر او، روابط واقعی تولید و مصرف به یک نظام نشانه‌ای تبدیل شده‌اند و این امر باعث تردید و شکنجه انسانی می‌شود.

مشخصات کتاب شفافیت شیطانی:

نویسنده: ژان بودریار

مترجم: پیروز ایزدی

ناشر: ثالث

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 220

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب شفافیت شیطانی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب شفافیت شیطانی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.