خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / و چنین گفت مولوی

و چنین گفت مولوی


کد محصول: ۸۱۹۱۶

قیمت: ۴۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789646799851
  • مهدی سیاح زاده
  • نشر مهراندیش

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب و چنین گفت مولوی:

اثر حاضر، دربردارنده ی شرحی بر برخی از ابیات مثنوی است که طی جلساتی در شهر لوس آنجلس، توسط نگارنده انجام گرفته است. در این اثر، حدود 2400 بیت ابتدای مثنوی معنی شده و نگارنده تلاش کرده تا از منظری متفاوت و غیرمتعارف به ابیات بنگرد و مباحث را با زبانی ساده و به دور از پیچیدگی مضامین بیان کند. اقبال عمومی در آمریکا به مولوی و شوق و شور جوانان مقیم این کشور به شناخت مفاهیم مطرح شده توسط مولانا، هدف اصلی نگارنده در برقراری این جلسات و چاپ این مباحث بوده است.

درباره نویسنده این کتاب، مهدی سیاح زاده:

محمد مهدی سیاح زاده در سال ۱۳۱۳ در بندر انزلی متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در همان شهر به پایان رساند. در رشته روان‌شناسی در ایران و آمریکا درس خواند و در لس‌آنجلس مقیم و مشغول به کار گردید. هنگام تحصیل در ایران از محضر استاد بدیع‌الزمان فروزانفر و دکتر عبدالحسین زرین کوب بسیار بهره برد و از همان موقع، شیفته مولانا شد. او در ۲۰ سال اخیر بیش‌تر وقت خود را صرف پژوهش در آثار مولانا کرد که حاصل آن کتاب‌های «چنین گفت مولوی»، «پیمانه و دانه»، «فرهنگ مختصر مبانی مثنوی»، و همین کتاب «گلبیت‌های شمس» است. کتاب‌های دیگری نیز در دست تهیه هستند که من جمله باید به تصحیح جدیدی از مثنوی معنوی اشاره کرد. چند سالی است که به همت جمعی از جوانان ایرانی مقیم لس‌آنجلس جلسات رایگان شرح و تفسیر مثنوی و غزلیات شمس را نیز بر پا کرده است. مهدی سیاح زاده هم اکنون مدیر «انستیتو پژوهش ایران» در لس‌آنجلس است.

مشخصات کتاب و چنین گفت مولوی:

نویسنده: مهدی سیاح زاده

ناشر: مهراندیش

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 661

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب و چنین گفت مولوی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب و چنین گفت مولوی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.