خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / اتود نفیس / فابرکستل گراف فون کلاسیک آنلو اتود چرخشی تیتانیوم روکش پلاتین 135631

فابرکستل گراف فون کلاسیک آنلو اتود چرخشی تیتانیوم روکش پلاتین ۱۳۵۶۳۱


کد محصول: ۱۴۱۴۸۷

قیمت: ۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4005401356318

توضیحات

معرفی فابرکستل گراف فون کلاسیک آنلود اتود چرخشی تیتانیوم روکش پلاتین:

مداد نوکی، اتود (به فرانسوی: Étude)، مداد مکانیکی (به انگلیسی: Mechanical pencil)، مداد اتوماتیک یا مداد فشاری یک نوع مداد است که مغزی (نوک) درون آن جای می‌گیرد و به‌وسیله یک دکمه که به یک فنر متصل است، به تدریج هنگام نیاز بیرون رانده می‌شود. مغزی مداد نوکی، در اندازه‌ها و قطرهای گوناگون است. قطرهای استاندارد آن، پنج دهم و هفت دهم میلی‌متر است. همچنین مغزی مداد در جنس‌های مختلف و در سه گروه وجود دارد (شامل گروه‌های H, B و F) که با شماره‌ای (مانند ۰٫۵ یا ۰٫۷ میلی‌متر) نرمی یا سفتی آن مشخص شده‌است. این نوع مداد از لحاظ ظاهری تقریباً شبیه به خودکار است.

از مزایای این نوع مداد می‌توان به داشتن صرفه اقتصادی آن اشاره کرد که تنها با خرید نوک می‌توان مجدد از آن استفاده نمود.

اتود یا مداد نوکی یک ابزار مکانیکی نوشتن است که امروزه بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. به طور معمول این وسیله کاربردی بسیار مورد استفاده مهندسین، طراحان، دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته و دلیل محبوبیت اتود نسبت به مداد های چوبی سنتی عملکرد بسیار آسان آن است. شاید بتوان گفت دوستداران همیشگی اتود یا همان مداد نوکی نقاشان و طراحان هستند چرا که با ورود این ابزار کاربردی، بسیاری از مشکلات آن ها برطرف شده است. اما شاید بخواهید بدانید که اتودها از کجا و چگونه پیدا شدند. در سال های اولیه مداد های نوکی از سرب ساخته می شدند و با اشکال امروزی تفاوت های زیادی داشتند. اما در سال ۱۵۶۵ فردی به نام کانراد گیسنر تغییر قابل توجهی در ساخت اتودها ایجاد کرد و توانست اتودی با قابلیت تنظیم شدن دستی را بسازد. مکانیزم این مدل به این شکل بود که به صورت کاملاً دستی نوک اتود پایین آورده می شد تا بتوان با آن نوشت یا رسم کرد. با گذر زمان و پیشرفت فناوری در سال ۱۷۹۱ شخصی به نام پاندورا توانست تحول عظیمی در ساخت مداد های نوکی ایجاد کند. در نهایت در سال ۱۹۳۹ شکل پیچیده امروزی مدادهای نوکی وارد بازار شد. اتودها امروزه دارای اجزای پیشرفته تری هستند و طوری طراحی شده اند تا از شکستن زود هنگام مغزی جلوگیری به عمل آید. همچنین دارای محفظه ای برای قرار گرفتن مغزی در داخل آن است و با هر بار تمام شدن، یک مغزی جایگزین آن می شود. 

- اگر با مداد چوبی قصد کشیدن خطوط را دارید، در ابتدا و بعد از تراشیدن به شما امکان کشیدن خطوط نازکی را میدهد اما بعد از مدتی با پهن شدن مغزی، خطوط کشیده شده به همان نسبت پهن می شوند اما اگر همین خطوط را با مداد نوکی رسم کنید، ضخامت خطوط رسم شده همیشه یک اندازه است.

- به دلیل تراشیدن دائمی مداد های چوبی سنتی به مرور زمان کوتاه و کوتاه تر می شوند اما مداد های نوکی به دلیل استفاده از مغزی تا سالیان سال قابل استفاده هستند.

- اتود بعد از استفاده و تمام شدن مغزی قابلیت شارژ دوباره را دارد و نیازی به دور انداختن مداد نوکی نیست! پس انتخاب و خرید اتود از نظر اقتصادی کاملاً مقرون بصرفه است.

مداد های نوکی نسبت به مداد های معمولی متنوع تر هستند. با پیشرفت تکنولوژی شما شاهد تولید اتود با رنگبندی و جنس های گوناگون مانند بدنه پلاستیکی یا فلزی، همچنین قطر نوشتاری متنوع هستید. به طوری که افراد با هر سلیقه و برای کاربردهای مختلف می توانند اتود مناسب راخریداری نمایند.

 

مداد فابرکستل گراف فون کلاسیک آنلو اتود  چرخشی تیتانیوم روکش پلاتین 135631 محصولی کاملا ارگونومی،سبک،کاربردی و ارزشمند است.

 

مشخصات اتود چرخشی گراف فون فابرکستل مدل تیتانیوم روکش پلاتین:

نام کالا: اتود چرخشی گراف فون فابرکستل مدل تیتانیوم روکش پلاتین

نام برند: فابرکستل

وزن: 200 گرم

جنس بدنه: تیتانیوم روکش پلاتین

ضخامت نوک: 0.7

 

قیمت و خرید فابرکستل گراف فون کلاسیک آنلو اتود چرخشی تیتانیوم روکش پلاتین 135631:

خرید آنلاین فابرکستل گراف فون کلاسیک آنلو اتود چرخشی تیتانیوم روکش پلاتین 135631 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.