خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / اسرار ذهن ثروتمند

اسرار ذهن ثروتمند



قیمت: ۲۵۹,۹۰۰ ۲۲۰,۹۱۵ تومان


مشخصات محصول

  • 9789644121258
  • تی. هارو اکر
  • نشر نسل نواندیش

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی هارو اکر است.هارو اِکِر یک میلیونر خود ساخته است که توانست از ورشکستگی خود را نجات دهد و در مدت زمان کوتاهی به ثروت میلیون دلاری برسد.

درباره کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند در بخش اول به طرح اولیه پول در ذهن می پردازد و بررسی می کند که هر فرد چه ذهنیتی نسبت به پول دارد و این ذهنیت را از کجا دریافت کرده است. سعی او در این بخش این است که به خواننده نشان دهد اغلب باورهایی که در مورد پول در ذهن شکل گرفته است نادرست می باشد و باید این ذهنیت را تغییر داد.

در بخش دوم کتاب اسرار ذهن ثروتمند نویسنده به پرونده های ثروت می پردازد که ۱۷ تفاوت فکری بین افراد ثروتمند و افراد فقیر را شرح می دهد. در هر کدام از این پرونده ها موضوع مد نظر شکافته می شود و در مورد آن توضیحات کاملی ارائه می شود. در نهایت هر پرونده با عبارت های بیانی و تمرینات بسته می شود.

کتاب اسرار ذهن ثروتمند یک کتاب چالشی و تامل برانگیز هستش که باعث میشه خواننده به ذهنیت و باورهای خودش که در مورد پول داره فکر کنه.

این کتاب افکار نادرست در مورد پول و ثروت رو به چالش می کشه و سعی داره که باورهای درست رو در ذهن افراد جایگزین کنه تا بتونن در مسیر رسیدن به استقال مالی سریعتر پیش بروند.

از همه مهمتر اینکه این کتاب توسط کسی نوشته شده خود این مسیر را طی کرده و از اصول و قواعد ثروتمند شدن آگاهی داره.

برشی از کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

اصل ثروت: درآمدتان همان‌قدر رشد می‌کند که خودتان!

چرا برنامه‌ی پولی‌تان مهم است؟

در مورد کسانی که ازنظر مالی رشد «سرسام‌آوری» داشته‌اند، چیزی شنیده‌اید؟ دقت کرده‌اید چگونه بعضی‌ها پول زیادی درمی آورند و بعد، از دستش می‌دهند یا فرصت‌های خیلی خوبی را به دست می‌آورند، ولی کارشان به افتضاح می‌کشد؟ حالا دیگر علت اصلی‌اش را می‌دانید. در دنیای بیرون می‌گویند بدشانسی، رکود اقتصادی، شریک نامرد یا چیزی شبیه به این. ولی در دنیای درون، قضیه چیز دیگری ست. دلیلش این است که شما وقتی به پول هنگفتی می‌رسید که از نظر درونی برایش آمادگی ندارید، عمر شانس ثروتتان کوتاه است و از دستش می‌دهید.

اکثریت قریب به اتفاق مردم، ظرفیت درونی، برای به وجودآوردن و نگه‌داری مقدار زیادی پول و رودررو شدن با چالش‌های فزاینده‌ای را ندارند که در پول و موفقیتِ بیش‌تر پنهان است. دوستان من! این دلیل اصلی ست که نشان می‌دهد چرا آن‌ها پول زیادی ندارند.

نمونه‌ی کامل این مطلب، برندگان قرعه‌کشی هستند. تحقیقات نشان داده است که اغلب برندگان قرعه‌کشی، صرف‌نظر از مقدار پولی که برنده می‌شوند، عاقبت به همان وضعیت مالی برمی‌گردند که از اول می‌توانستند اداره‌اش کنند.

از طرف دیگر درست خلاف همین موضوع برای ثروتمندهای خودساخته اتفاق می‌افتد. توجه دارید که وقتی ثروتمندهای خودساخته پولشان را از دست می‌دهند، معمولاً ظرف مدت نسبتا کوتاهی دوباره به دستش می‌آورند. دونالد ترامپ نمونه‌ی خوبی ست. ترامپ میلیاردر بود، همه چیز را از دست داد و چند سال بعد دوباره همه‌اش را به دست آورد و حتی بیش‌تر از آن را.

این پدیده چرا اتفاق می‌افتد؟ چون با وجود آن‌که بعضی از ثروتمندهای خودساخته پولشان را از دست می‌دهند، هیچ‌وقت مهم‌ترین عنصر موفقیتشان را از دست نمی‌دهند: ذهن میلیونرشان را. البته در مورد دونالد باید گفت ذهن «میلیاردر». آیا می‌دانید دونالد ترامپ هیچ‌وقت نمی‌تواند فقط یک میلیونر باشد؟ اگر ارزش ثروت خالص دونالد ترامپ فقط یک میلیون دلار بود، فکر می‌کنید چه احساسی در مورد موفقیت مالی‌اش داشت؟ اغلب مردم اعتقاد دارند که او احتمالا احساس شکست می‌کرد؛ دقیقا مثل یک ورشکسته!

مشخصات کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

نویسنده:تی.هارو اکر

انتشارات:نسل نو اندیش

موضوع:روانشناسی کسب و کار

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:280

قیمت و خرید کتاب اسرار ذهن ثروتمند:

خرید آنلاین کتاب اسرار ذهن ثروتمند با قیمت مناسب و ارسال رایگاه به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.

۱۵%
15 تخفیف ۱۲۰,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۱۵۵,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۲۲۵,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۴۴۰,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۸۵,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۳۵,۰۰۰ تومان