خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / چگونه فیلم‌نامه بنویسیم

چگونه فیلم‌نامه بنویسیم


کد محصول: ۳۹۶۴

قیمت: ۲۶۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786227720181
  • سید فیلد
  • نشر نیلوفر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب چگونه فیلم نامه بنویسیم:

کتاب چگونه فیلمنامه بنویسیم، اثری نوشته ی سید فیلد است که اولین بار در سال 1979 وارد بازار نشر شد. یک نسل از فیلمنامه نویسان به منظور داشتن دوران حرفه ای موفق در فیلمنامه نویسی، از کتاب های پرفروش سید فیلد بهره برده اند. حالا این تهیه کننده، استاد دانشگاه، معلم و نویسنده ی تحسین شده و تأثیرگذار، کتاب راهنمای کلاسیک خود را برای نسل جدیدی از فیلمسازان به روز کرده و بینشی جدید و واقعیت-محور نسبت به صنعت فیلمسازی را در جهان کنونی به مخاطبین بیشمارش تقدیم کرده است. از مفهوم گرفته تا کاراکترها و از صحنه ی شروع گرفته تا فیلمنامه ی نهایی، دستورالعمل هایی ساده اما فوق العاده کاربردی برای همه ی علاقه مندان به فیلمنامه نویسی (چه مبتدی و چه حرفه ای) در این کتاب گردآوری شده است. این اثر علاوه بر نکات آموزشی، تحلیل فیلم هایی موفق همچون «زیبای آمریکایی» و «ارباب حلقه ها» را نیز در خود جای داده است و با ارائه ی تکنیک هایی جزء به جزء و جامع، می تواند شما را به فیلمنامه نویسی خلاق و کاربلد تبدیل کند.

مشخصات کتاب چگونه فیلم نامه بنویسیم:

نشر نیلوفر

نویسنده:سید فیلد

مترجم:عباس اکبری

قطع:رقعی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب چگونه فیلم نامه بنویسیم:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب چگونه فیلم نامه بنویسیم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.