خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / تاریخ فلسفه غرب 1 (فلسفه باستان)

تاریخ فلسفه غرب ۱ (فلسفه باستان)


کد محصول: ۱۴۰۷۴۷

قیمت: ۴۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786002533586
  • آنتونی کنی
  • نشر پارسه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب تاریخ فلسفه غرب 1 (فلسفه باستان):

تاریخ فلسفه ی غرب اثر فیلسوف و پژوهشگر معاصر فلسفه، «آنتونی کنی» است که در چهار جلد نوشته شده است. جلد اول آن به فلسفه ی باستان، جلد دوم به فلسفه ی قرون وسطی، جلد سوم به پیدایش فلسفه ی جدید و جلد چهارم و پایانی آن به فلسفه ی جدید می پردازد. تمام جلد های کتاب های کنی با جملاتی چون "اثری فوق العاده با ارزش عالی" (Times Higher Education Supplement) و "عمومی و قابل دسترسی" (London Review of Books) ستایش شده اند. این چهار جلد در کنار یک دیگر، یک گزارش مداوم از تفکر بزرگ جهان غرب را ارائه می دهند. در اینجا خوانندگان نه تنها یک راهنمای معتبر برای تاریخ فلسفه، بلکه مقدمه ای قانع کننده برای هر زمینه اصلی تحقیق فلسفی پیدا می کنند. کنی داستان فلسفه را به صورت وقایع می گوید. روایت پر جنب و جوش او زندگی فیلسوفان بزرگ را از نو زنده می کند و پیشینه تاریخی و فکری کارهای آنها را به صورت کامل ارائه می دهد. کنی همچنین از نزدیک به هر یک از زمینه های اصلی کاوش فلسفی نگاه می کند: دانش و فهم؛ علوم پایه؛ متافیزیک؛ ذهن و روح؛ ماهیت و محتوای اخلاق؛ فلسفه سیاسی؛ و خدا. کتاب «تاریخ فلسفه ی غرب» یک تاریخ نگاری از رشد فکری تمدن غربی است و به خوانندگان این امکان را می دهد تا تولد و رشد فلسفه را از دوران باستان تا به امروز ردیابی کنند.

جلد اول این کتاب با نام فلسفه ی باستان به منشا فلسفه، شکل گیری آن و فیلسوف های اولیه ی دوران یونان باستان می پردازد.

درباره نویسنده کتاب تاریخ فلسفه غرب 1:

آنتونی کنی (سر آنتونی جان پاتریک کنی)(Sir Anthony John Patrick Kenny) (متولد ۱۶ مارس ۱۹۳۱) فیلسوف تحلیلی اهل انگلستان است. او در حوزه فلسفه ذهن، فلسفه باستان و فلسفه قرون وسطی، فلسفه دین، فلسفه اخلاق و فلسفه ویتگنشتاین فعالیت دارد. او و پیتر گیچ سهم عمده‌ای در بسط توماس‌گرایی تحلیلی دارند. او رئیس سابق فرهنگستان بریتانیا و انجمن سلطنتی فلسفه است. همچنین استاد فلسفه دانشکده اکستر و ترینیتی آکسفورد بوده و بعد استاد کالج بالیول در همان دانشگاه شد و در نهایت نایب رئیس دانشگاه آکسفورد شد تا اینکه در سال ۲۰۰۱ بازنشسته شد. در ۱۹۹۲ از الیزابت دوم بریتانیا لقب سِر گرفت.
اثر عمده او تاریخ فلسفه غرب در چهار جلد است. نشریه فرست تینگز این کتاب را بهترین تاریخ فلسفه تک‌مولف بعد از تاریخ فلسفه کاپلستون دانست. این کتاب توسط رضا یعقوبی ترجمه شده و جلد اول آن توسط بنگاه ترجمه و نشر كتاب پارسه منتشر شده است و ساير مجلدات در دست انتشارند. جشن رونمايي از اين كتاب در تاريخ 16 مرداد ماه 1398 به همت مجله بخارا تحت عنوان شب فلسفه غرب برگزار شد و كريم مجتهدي، ان‌شاالله رحمتي و رضا يعقوبي در اين مراسم درباره اين كتاب و مسائل فلسفه غرب به ايراد سخن پرداختند و پيام ارسالي آنتوني كني براي اين مراسم قرائت شد.كني در بخشي از اين پيام گفته بود: «ابن سینا در طول قرون وسطی و بعد از آن بی‌تردید تاثیرگذارترین فیلسوف بعد از افلاطون و ارسطو بوده است و امیدوارم فلسفه ایران در عصر حاضر به همان شکوفایی‌ا‌ش در عصر ابن سینا برسد».

مشخصات کتاب تاریخ فلسفه غرب 1 (فلسفه باستان):

نشر کتاب پارسه

نویسنده:آنتونی کنی

مترجم:رضا یعقوبی

قطع رقعی

جلد گالینگور

502 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تاریخ فلسفه غرب 1:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب تاریخ فلسفه غرب 1 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.