خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هوش و خلاقیت / کنکو خمیر بازی سبک 6 رنگ ظرف غذا دار

کنکو خمیر بازی سبک ۶ رنگ ظرف غذا دار


کد محصول: ۱۰۸۴۸۲

قیمت: ۲۲۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 6260556509202

توضیحات

درباره برند کنکو:

شرکت کنکو توسط آقای محمود رضا صنعتکار در کشور کانادا تاسیس شد . در ابتدا این شرکت وارد کننده کالاهایی مانند خودکار ، مداد ، تراش و ... بود .

در سال 1391 آقای صنعتکار اقدام به راه اندازی کارخانه رز تحریر یزد در شهر یزد با تولید محصولات نوشت افزار با برند کنکو (تحت لیسانس کانادا) نمود . تمامی محصولات کنکو از مواد اولیه درجه یک و غیر بازیافتی ساخته می شود و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث رضایتمندی مصرف کننده شده و در جهت حمایت از تولید داخلی و ارز آوری کشور در فکر ورود به بازارهای جهانی می باشد .

شرکت رز تحریر یزد برای تامین یکسری از مواد اولیه جهت تولید محصولات خود با کشورهایی همچون انگلیس – ژاپن – تایلند – سوئیس و آلمان همکاری گسترده ای دارد تا بتواند با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا ، محصولاتی با کیفیت را تولید و روانه بازار نماید . شرکت کنکو از بدو تاسیس موفق به دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی متعددی شده که نشان برخی از آنها را برای جلب اعتماد مصرف کنندگان خود بر روی بسته بندی های کالا قرار داده است . کاتریر از بدو تاسیس شرکت کنکو به عنوان تنها نماینده انحصاری و رسمی در شمالغرب ایران ، در راستای حمایت از کارگر ایرانی و تولیدات داخلی همکاری گسترده ای با این مجموعه داشته است.

معرفی و توضیحات خمیر بازی سبک 6 رنگ کنکو:  

خمیرهای جدید کنکو بر پایه‌ی آب و مواد بهداشتی تهیه گردیده، لذا در معرض هوا به تدریج رطوبت خود را از دست می‌دهند و با گذشت زمان خشک می‌شوند. جهت استفاده‌ی بهتر از خمیر سبک کنکو، مقدار موردنیاز را از داخل ظرف برداشته و مجدد درب ظرف را محکم ببندید.

به روی خمیر بسته‌بندی شده لایه‌ای از روغن بهداشتی، جهت جلوگیری از خشک شدن اضافه شده، این لایه بدون ضرر می‌باشد و به‌ خوبی با کل خمیر مخلوط می‌گردد.

از خمیر سبک کنکو علاوه‌ بر پرورش ذهنی و خلاقیت کودکان، می‌توان در صنایع مختلف ازجمله قالب‌گیری با جزئیات کامل، مدل‌سازی، خلق وسایل تزیینی با ترکیب خمیر و حتی مواد دور ریختنی، ساخت ماکت برای دانشجویان معماری و سرگرمی برای همه‌ی سنین استفاده نمود.

همچنین بیماران ام اس برای تقویت ماهیچه های دست و انگشتان خود میتوانند از این خمیر ها که میزان سختی آنها بسیار مناسب برای این افراد میباشد استفاده کنند.

مشخصات خمیر بازی سبک 6 رنگ کنکو:

نوع محصول: خمیر سبک

برند: کنکو

کشور مبدا برند: کانادا

کشور سازنده : ایران

رنگ ها : مشکی ، سفید ، سبز ، آبی ، قرمز ، زرد

بسته بندی : 6 عدد خمیر گزی بزرگ و 3 عدد جار خالی

رده سنی : +3

ابعاد : 15 × 10 ×6 سانتی متر

وزن : 250 گرم

بسیار سبک، لطیف و منعطف

بر پایه آب و بدون بو

بدون چرب شدن دست

شکل‌ پذیری راحت و آسان

ویژگی خشک شوندگی، بدون ترک خوردگی

رنگ‌ بندی‌های متنوع و زیبا با امکان ترکیب رنگ‌ها

مناسب برای مدل‌سازی، عروسک‌ سازی

قیمت و خرید خمیر بازی سبک 6 رنگ کنکو: 

خرید خمیر بازی سبک 6 رنگ کنکو با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.