خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فابرکستل مداد مشکی اسپارکل طوسی

فابرکستل مداد مشکی اسپارکل طوسی



قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی مداد مشکی فابرکستل مدل اسپارکل رنگ طوسی:

مداد نگین دار اسپارکل فابرکاستل سری دیزاین جزو لوازم تحریر کلکسیونی و فانتزی محسوب میشود و از نظر کیفیت از همه مدادهای تولید شده توسط شرکت فابر کاستل بالاتر است و در خود کشور آلمان تولید می شود در مورد کیفیت نوشتاری این مداد ها باید بگوییم مدادی کاملا نرم، بسیار خوش تراش و با طراحی جذاب و دلپسند هستند، نگین های روی مداد هم حس لمس یک کالای گرانبها را دارد و باعث می شود محصول در دست کاربر راحت تر قرار گیرد . شما قطعا از نوشتن با این مداد ها لذت بی حدی را تجربه خواهید کرد .

این مداد دارای بدنه‌ سه ضلعی و ارگونومیک است که در استفاده‌ طولانی‌ مدت دست را خسته نمی کند و باعث لیز نخوردن مداد از دست یا از روی میز می شود.

نوک مقاوم در برابر فشار ( روی نوک مداد رنگی‌های کلاسیک ، از طریق فرایندی به نام «SV« (Sekuralverfahren) به‌معنای پیوند محافظتی محکم شده است. در این فرایند نوک مداد به‌طورکامل به بدنه چوبی می‌چسبد و محکم می‌شود. چنین اتصالی علاوه بر مقاوم‌کردن نوک، تراشیدنش را هم برای کودک آسان‌تر می‌کند. SV فرایندی است که به‌طور انحصاری متعلق به فابر کاستل است)

دارای تاییدیه‌ FSC ( چوب به کار رفته در ساخت این مداد رنگی از نوع قابل بازیافت (Eco-Pencil) است و مطابق با استانداردهای شورای نظارت بر جنگل‌ها FCS (Forest Stewardship Council) از چوب‌های درختان «بازجنگل‌کاری‌شده» (Refrosted) استفاده شده است. این درختان جایگزین جنگل‌هایی شده‌اند که ازبین‌رفته‌اند و درنتیجه با استخراج چوب از آن‌ها، درختان سایر مناطق جنگلی از قطع‌شدن درامان‌می‌مانند و با اکونومی فضای سبز سازگار بوده و در پروسه ساخت آن به محیط زیست هیچ گونه صدمه‌ای وارد نمی‌شود).

 

مشخصات مداد مشکی فابرکستل مدل اسپارکل:

فرم سطح مقطع : مثلث

قطر مغز مداد : 3 میلی متر

کشور مبدا برند : آلمان

طول مداد : 17.5 سانتی متر

 

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد مشکی فابر کستل مدل اسپارکل :

خرید نوشت افزار از جمله مداد مشکی فابر کستل مدل اسپارکل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.