خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / بیک ماژیک معمولی 2000 گرد مشکی

بیک ماژیک معمولی ۲۰۰۰ گرد مشکی


کد محصول: ۹۱۱۳۴

قیمت: ۳۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک سر گرد مشکی بیک مدل 2000:

ماژیک‌‌ یک از نوشت افزارهای پرمصرف در مدارس، اداره‌جات و ... بوده که در انواع گوناگون به بازار عرضه می‌گردد. محصول پیش‌رواز نوع ماژیک‌های پرمننت بوده که برای رنگ آمیزی، علامت‌زدن، نوشتن متن‌ با دوام بالای جوهر، مورد استفاده می‌گیرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ماندگاری بالا، خشک شدن سریع در حین استفاده، کم‌بو بودن و رنگ‌دهی بسیار مناسب و همچنین دارا بودن گواهینامه ISO554 اشاره کرد. این ماژیک‌ها دارای نوک گرد نمدی در رنگ مشکی بوده، که باعث حرکت نرم و روان آن روی کاغذ شده و به شما اجازه ترسیم خطوط با ضخامت 1.7 میلی‌متر را می‌دهد

درباره برند بیک:

بیک شرکتی است فرانسوی که در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شده‌است. شهرت این برند به خاطر تولید محصولات یکبارمصرف از قبیل فندک، آهنربا، خودکار و ریش‌تراش است. مشهورترین محصول این شرکت خودکار بیک یا بیک کریستال است که اولین محصول تولید این برند است که بیش از شصت سال از شروع عرضه آن می‌گذرد و همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

مشخصات ماژیک سر گرد بیک مدل 2000:

رنگ نوشتاری: مشکی

قابلیت شارژ: ندارد

قابل استفاده: روی کاغذ

نوع نوک: نمدی

کاربرد: نوشتن

فرم نوک: گرد

وزن: 15 گرم

قیمت و خرید ماژیک سر گرد بیک مدل 2000 :

خرید انواع نوشت افزار از جمله ماژیک بیک 2000 گرد مشکی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.