خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آخرین شاگرد 2

آخرین شاگرد ۲



قیمت: ۱۳۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643698058

توضیحات

معرفی کتاب آخرین شاگرد 2:

در داستان فوق‌العاده و هیجان‌انگیز کتاب "آخرین شاگرد 2: طلسم بین" اثر جوزف دیلینی، شاهد ماجراهای جذاب گرگوری پیر و شاگردش توماس در سرزمین اشباح، جادوگران و بوگارت‌ها هستیم. این بار آنها باید با نیروهای شیطانی و اهریمنی مبارزه کنند که حتی استادشان هم نتوانسته است آن‌ها را شکست دهد. این ماجراها برای آنها چالشی جدید و متفاوت است و باید با همکاری و تلاش بیشتری به این مخاطرات بپردازند.

درباره نویسنده این کتاب، جورف دیلینی:

جوزف هنری دیلینی، نویسنده انگلیسی، به خاطر داستان های تاریک و تخیلی سریال Spook شناخته شده است. او در سال 1945 در شهر پرستون به دنیا آمد و در کالج کاتولیک پرستون تحصیل کرد. پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه Lancaster، به عنوان معلم انگلیسی در کالج فرم ششم بلکپول فعالیت کرد و در بخش مطالعات رسانه و فیلم نقش مهمی داشت.

مشخصات کتاب آخرین شاگرد 2:

نویسنده: جوزف دیلینی

مترجم: مریم منتصرالدوله

ناشر: افق

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 416

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید آخرین شاگرد 2:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب آخرین شاگرد 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.