خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هوش و خلاقیت / آریا خمیر بازی 6رنگ پلمپ دار 1059

آریا خمیر بازی ۶رنگ پلمپ دار ۱۰۵۹



قیمت: ۱۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 6260297110590

توضیحات

معرفی و توضیحات خمیربازی 6 رنگ آریا مدل پلمپ دار:

خمیر بازی 6 رنگ پلمپ دار آریا دارای 6 عدد خمیر بازی به رنگ های مختلف است که در بسته بندی های نایلونی جداگانه هستند. مزیت این خمیر بازی این است که بعد از باز شدن و قرار گیری در محیط باز نیز خشک نمی شود. بسته بندی این خمیر بازی سطلی 6 رنگ پلمپ دار آریا شامل یک قیچی، یک غلتک رولی، یک قیف فرم دهی به خمیر و چند قالب با اشکال متفاوت است که به کمک این ابزار کودکان می توانند شکل ها و طرح های مختلفی را درست کنند و از کار خود لذت ببرند. یک روکش نایلونی نیز در این بسته قرار داده شده تا به عنوان زیر دست بازی کودکان باشد.
کودکان با استفاده از خمیر بازی می توانند وارد دنیای کودکانه خود شوند و آنچه را که تصور می کنند را بسازند. می‌توان گفت: خلاقیت کودکان با استفاده از این وسیله افزایش می یابد. خمیر بازی آریا مدل سطلی ۶ رنگ پلمپ دار محصول ایرانی است که می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی بوک دوک خریداری کنید.

 

محتویات خمیربازی سطلی 6 رنگ آریا:

محتویات بسته بندی خمیر بازی آریا مدل سطلی ۶ رنگ پلمپ دار، علاوه بر خمیر بازی اقلام دیگری نیز وجود دارد که شامل دو عدد قالب، کاردک، غلطک رولی و روکش نایلونی می شود. وجود این اقلام موجب می شوند تا کودکان بتوانند علاوه بر این که خمیر بازی را با دستان خود شکل ‌دهند، از آن ها برای فرم دهی و ساخت اشکال متفاوت استفاده کنند و طرح ها و اشکالی را که دوست دارند را ایجاد نمایند. در این صورت آن ها می‌تواند از کار خود لذت ببرند. خمیر بازی های آریا که شامل ۱۰ رنگ متفاوت می باشند، در بسته بندی های نایلونی جداگانه قرار دارند.

 

ویژگی های خمیربازی 6 رنگ آریا مدل پلمپ دار:

نکته بسیار مهمی که در رابطه با این خمیر بازی ها بهتر است بدانید این می باشد که این خمیر بازی علی رغم خمیر بازی های دیگر با قرارگیری در معرض هوا خشک نمی شود. نکته دیگری که در مورد خمیر بازی آریا مدل سطلی ۶ رنگ پلمپ دار باید بدانید این است که این خمیر بازی به دست نمی چسبد و می توان آن ها را به راحتی با یکدیگر ترکیب نمود. همچنین قابلیت جداسازی راحتی دارد. در واقع شرکت آریا تولیدکننده انواع لوازم تحریر با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی بسیار مناسب، می باشد.

این محصول دارای انعطاف بسیار خوبی است. این ویژگی عالی می تواند موجب این شود که اشکال را به خوبی فرم دهی کرد. این خصوصیات موجب شده که خمیر بازی آریا مدل سطلی ۶ رنگ پلمپ دار به محصولی با کیفیت جهت بازی کودکان دلبند شما، تبدیل شود. از دیگر ویژگی های این خمیر بازی این است که فاقد مواد سمی باشد. بهتر از این نکته را نیز بدانید که این خمیر بازی از پارافین و موم طبیعی ساخته شده است و همواره ضرری برای کودکان شما نخواهد داشت. اما حتما به کودکان خود توصیه کنید که پس از پایان بازی، دستان خود را با آب و صابون بشویند.

 

فواید بازی کردن با خمیر بازی:

جالب است بدانید که این وسیله علاوه بر آن که می تواند فرزندان شما را سرگرم کند، می تواند برای آن ها فواید دیگری را نیز به همراه دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

بازی با اشیای خمیری به کودک شما کمک می‌کند تا بتواند حس لامسه خود را تقویت نماید.
با خمیر بازی می توان میان چشمان و دست‌ها هماهنگی ایجاد کرد.
کودکان می توانند با استفاده از این ابزار می بر اضطراب و استرس خود غلبه نمایند.
کودکان با استفاده از خمیر بازی می تواند عضلات کوچک دستان خود را تقویت نمایند.
افزایش مهارت های حرکتی و دست ورزی در کودکان

 

قیمت و خرید خمیربازی 6 رنگ آریا مدل پلمپ دار:

خرید خمیربازی 6 رنگ آریا مدل پلمپ دار با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود