خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / دفتر / الیپون دفتر 100برگ سیمی رحلی pp کد 813

الیپون دفتر ۱۰۰برگ سیمی رحلی pp کد ۸۱۳


کد محصول: ۱۵۴۲۱۳

قیمت: ۱۷۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی دفتر 100 برگ سیمی الیپون:

خرید دفتر، یکی از آن خریدهای لذت بخشی است که هر انسانی حداقل یک بار آن را تجربه کرده است. خواه دانش آموز باشید و دغدغه خرید دفتر مشق داشته باشید، خواه دانشجو باشید و بخواهید دفتری برای جزوه نویسی خود تهیه کنید و خواه یک کارمند باشید و برای یادداشت های روزانه خود به دفتری احتیاج داشته باشید. هیچ کدام از این اشخاص هم که نباشید، باز هم یک دفتر خیلی از مشکلات شما را حل می کند.

صحافی سیمی مدلی از صحافی است که در آن پس از سوراخ کردن (پانچ) یکی از لبه های برگه، حلقه های سیم که می تواند از جنس مفتول یا پلاستیک باشد، رد شده و برگه های دفتر به هم متصل می شوند. به این کار سیمی کردن یا صحافی فنری نیز گفته می شود.

دفتر الیپون با صحافی فنر فلزی یا سیم ‌های پیچدار (مارپیچ) برای کسانی که به دنبال یک دفتر با قیمت مناسب و دوام و طول عمر بالا هستند، انتخاب مناسبی است.

این مدل صحافی، در واقع پیچاندن یک تکه سیم مارپیچ و اتصال آن به دفتر از طریق پانچ (سوراخ) های ایجاد شده در لبه کاغذ است. دفاتر سیمی شده با این نوع فنر به راحتی باز می ‌شوند و ورق می خورند. حتی در هنگام نوشتن یا مطالعه می توان آن را کاملا به پشت و رو چرخاند و به صورت 360 درجه باز کرد.

سیم ‌های این نوع دفتر بسیار منعطف و بادوام بوده، شکل ظاهری ‌شان تغییر نمی‌ کند و تا قطر 5 سانتی ‌متر را در صحافی پشتیبانی می ‌کنند.

مشخصات دفتر 100 برگ سیمی الیپون:

دفتر الیپون مدل موضوعی 100 برگ از برند ایرانی الیپون در ابعاد ۲۹*۲۱ ساخته شده و فنر های آن در سایز بزرگ و در کنارش قرار داره . جلد دفتر از طلق محکمیه که به راحتی آسیب نمیبینه و در برابر ضربه مقاومه. رنگ کاغذ هایش سفید خط دار و جنس قابل قبولی داره .

 

تعداد برگ: 100

تک خط

سیمی

دارای جلد طلقی بسیار محکم

جنس جلد:پ.پ

دفترهای فانتزی الیپون در دو دسته‌ی جلدهای انیمیشنی و کلاسیک طراحی شده‌اند. در سری دفترهای انیمیشنی از کاراکترهای محبوب و آشنای انیمیشن‌های مطرح جهان بر روی جلدها استفاده شده. گروه مخاطب این دفترها بیشتر بچه‌ها هستند؛ البته الیپون بزرگ‌ترها را هم به استفاده از این دفترها و دعوت فضای شاد و روحیه‌ی کودکانه به زندگی‌شان تشویق می‌کند.

سری دیگر دفترهای فانتزی، دفترهای جلد کلاسیک‌اند. این دفترها با طرح‌هایی شاد و خلاق برای بازه‌ی سنی گسترده‌تری مورد استقبال و استفاده‌اند. تنوع جلد‌ این دفترها اجازه می‌دهد که از بچه‌های دبستانی تا دانشجوها، کارمندها و … بتوانند طرح جلدی مناسب روحیه و نیاز خود در این سری پیدا کنند.

دفترهای فانتزی الیپون در دو نوع صحافی فنری و شومیز تولید شده‌اند. از ویژگی‌های دیگر این دفترها می‌توان به کیفیت کاغذ آن‌ها اشاره کرد. استفاده از کاغذهای درجه ۱ نوشتن را راحت‌تر و مانع از پخش‌شدن جوهر می‌شود.

 

قیمت و خرید دفتر 100 برگ سیمی الیپون:

خرید نوشت افزار از جمله دفتر 100 برگ سیمی الیپون با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.