خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودنویس نفیس / کاوکو خودنویس اسکای لاین اسپورت ماکیاتو (قهوه ای روشن) نوک M کد 1165

کاوکو خودنویس اسکای لاین اسپورت ماکیاتو (قهوه ای روشن) نوک M کد ۱۱۶۵


کد محصول: ۱۴۹۹۱۵

قیمت: ۱,۷۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی خودنویس کاوکو اسکای لاین قهوه ای روشن سایز M کد 1165:

کمپانی Kaweco در نورمبرگ آلمان از  سال 1883 توسط Luce and Enßlen شروع به کار کرد. در سال 1909 اولین خودنویس این برند طراحی شد و با استقبال خوبی در بازار جهانی مواجه شد. از همان موقع وفادار به کیفیت همیشگی آلمان‌ها بود و تا به امروز هم به عهد خود پایدار مانده. Kaweco تجارت خود را گسترش داد و سازمان‌هایی در برلین، پاریس، وین و دیگر کشورها در سراسر جهان افتتاح کرد و در سال 1911 همراه با تکنولوژی جدید، خودنویس های خود را وارد بازار نوشت‌افزار کرد و برای اولین بار از خودنویس جیبی خود که مخصوص بانوان و ورزشکاران بود، رونمایی کرد. در سال 1913 این شرکت توانست ماشین‌آلاتی در خصوص تولید سرقلم فراهم کند که از آن زمان توانست سرقلم‌هایی از جنس طلا با کیفیتی مثال‌زدنی تولید نماید. در سال 1921 توانست به تولید سالانه 130000 خودنویس دست پیدا کند. با گذشت زمان و نوآوری در طراحی، kaweco موفق به تولید گسترده خودنویس، روان نویس، خودکار و حتی اتود در بازار جهانی شد به طوری که امروزه در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می‌کند.

خودنویس کاوکواسکای لاین اسپورت قهوه ای روشن سایز M کد 1165 با بدنه ای از پلاستیک مرغوب و فشرده از استحکام بالایی برخوردار است و با توجه به سطح مقطع و ابعاد و وزن سبک یکی از مناسب ترین نوشت افزارهای مصرف روزانه است و مهندسی ،دارای جعبه .

مشخصات خودنویس کاوکو اسکای لاین قهوه ای روشن سایز M کد 1165:

نام کالا:خودنویس اسکای لاین

برند:کاوکو

کشور سازنده:آلمان

ابعاد:170*10*10میلی متر

وزن:80گرم

ساختار بدنه:پلاستیک

نحوه شارژجوهر:کارتریج

سطح مقطع:دایره

قطر نوشتار:M

رنگ بدنه:قهوه ای روشن

قیمت و خرید خودنویس کاوکو اسکای لاین قهوه ای روشن سایز M کد 1165:

خرید آنلاین خودنویس کاوکو اسکای لاین قهوه ای روشن سایز M کد 1165 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.