خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / لوازم اداری رومیزی / TGX چراغ مطالعه 768

TGX چراغ مطالعه ۷۶۸



قیمت: ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی چراغ مطالعه TGX 768:

کتابخوانی یکی از خصلت های مفید و بسیار زیبا در انسان می باشد که در عین سادگی نیازمند داشتن فضایی درست، نور کافی، آرامش و … می باشد. یکی از ابزار هایی که نور کافی را برای خواننده تامین می کند چراغ مطالعه می باشد. مزيت هاي استفاده از چراغ مطالعه بسیار زیاد است همچنین هر کدام .بسته به نیاز کاربر می باشد 

  • جلوگیری از آسیب‌های چشمی: نورپردازی نامناسب در هنگام مطالعه یا کار سبب ناراحتی و سوزش چشم می‌شود که در نهایت به سردرد می‌انجامد. با خرید چراغ مطالعه می‌توان از آسیب‌های چشمی جلوگیری کرد.
  • تأمین روشنایی: خواندن، نوشتن و انجام برخی کارها نیاز به نور متمرکز دارد، زیرا سبب می‌شود کار بهتر دیده شود. مخصوصا کارهای هنری مانند تذهیب که در آن هنرمند باید گل‌ها و طرح‌های بسیار ظریفی را در اطراف کار خوشنویسی انجام دهد و به خوبی ریزترین نقش‌ها را ببیند.
  • بهره‌وری بیشتر: نورپردازی مناسب می‌تواند بر روحیه‌تان تأثیر مثبت بگذارد و به بهره‌وری بیشتر کمک کند.
  • چراغ مطالعه با لامپ ال‌ای‌دی جدیدترین نوع چراغ مطالعه است. این چراغ‌ها در طرح‌های منحصربه‌فرد عرضه می‌شوند و بسیار شیک و زیبا هستند.

    نور ال‌ای‌دی جهت‌دار است؛ یعنی به جای تابش نور در تمام جهات، یک شعاع نوری متمرکز ایجاد می‌کند. بنابراین این نور کاملا در جهتی که قرار می‌گیرد حرکت می‌کند و خیره‌کننده نیست. علاوه‌برآن، به چشم‌هایتان نمی‌تابد و خسته‌تان نمی‌کند.

    لامپ‌های ال‌ای‌دی به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کمتر از سایر لامپ‌ها گرما تولید می‌کنند. این لامپ معمولا برای روشنایی فضای کار بهترین گزینه است. یک لامپ حداقل ۵ تا ۱۰ واتی برای بیشتر فضاهای کاری ایده‌آل است. طول عمر لامپ ال‌ای‌دی می‌تواند به بیش از ۲۵ هزار ساعت برسد. چراغ مطالعه با لامپ ال‌ای‌دی معمولا گران‌تر است، اما مصرف برق کمتری نسبت به سایرین دارد.

مشخصات چراغ مطالعه TGX 768:

نام کالا:چراغ مطالعه 

ابعاد:250*150*10

وزن:0.20کیلو گرم

جنس بدنه:پلاستیک

نوع گردنی:انعطاف پذیر

نوع لامپ:ال ای دی

قیمت و خرید چراغ مطالعه TGX 768:

خرید آنلاین چراغ مطالعه TGX 768 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.