خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع پاستل حرفه ای / آریا پاستل روغنی 48 رنگ آرتیست

آریا پاستل روغنی ۴۸ رنگ آرتیست



قیمت: ۵۱۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پاستل روغنی 48 رنگ آرتیست آریا :

 

از ویژگی مهم پاستل روغنی 48 رنگ آرتیست آریا ، مواد به کار رفته در آن است که مانع از شکستن آن می شود. و همچنین پوشش کاغذی که دور پاستل قرار داده شده است از کثیف شدن دست های ما در زمان کار با آنها جلوگیری میکند.

بارز ترین مزیت این پاستل جنس روغنی آن است، که احتیاج به تثبت کننده ندارد و ماندگاری رنگ آن بالاست. نکته قابل توجه برای رنگ آمیزی طرح ها با پاستل حرفه ایی آرتیست این است که باید از سطوح صاف استفاده کرد تا نتیچه مورد نظر را کسب نمود.

ین محصول شامل ۴۸ عدد پاستل مقاوم به طول ۶ سانتی متر دارای نوک نرم با سطح مقطع گرد و پوشش کاغذی بسته بندی مداد شمعی مقوایی، کسب استاندارد CE پالت رنگی متنوع و کاربردی مناسب جهت استفاده هنرمندان

شرکت نقش تندیس آریا (سهامی خاص) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و اولین تولید کننده خمیربازی و مجسمه سازی در ایران است . اکنون تولیدات متنوع این شرکت از جمله انواع گواش ، پاستل نقاشی، آبرنگ ، رنگ انگشتی ، رنگ گریم ، انواع دفاتر، انواع مداد ، بازیهای فکری ، سرگرمی و سایر لوازم جانبی می باشند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1340 ه.ش. با نام “ خمیربازی آریا ” شروع کرد. البته در دهه های گذشته، استفاده از خمیربازی و بسیاری از محصولات این شرکت در کشورمان آشنا و همه گیر نبوده و در مهدکودک ها ، مراکز پیش دبستانی و مدارس آنطور که باید و شاید به عنوان ابزار مهم آموزشی و سرگرمی تفهیم نشده بود . به تدریج با پیشرفت و توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه و درک عمیق تر نیاز های کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف آموزشی ، هنری و سرگرمی، توجه به آن در جامعه و متولّیان مربوطه بیشتر شد .

 

مشخصات پاستل روغنی 48 رنگ آرتیست آریا :

 

برند : آریا 

تعداد رنگ : 48 عدد

نوع کالا : پاستل روغنی 

کاربرد : مناسب نقاشی حرفه ای 

فرم سطح مقطع : گرد 

دارای پوشش کاغذی جهت جلوگیری از کثیف شدن انگشتان

ساخت کشور : ایران 

 

قیمت و خرید پاستل روغنی 48 رنگ آرتیست آریا :

 

خرید پاستل روغنی 48 رنگ آرتیست آریا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.