خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / 101 راز برای دهه بیست سالگی

۱۰۱ راز برای دهه بیست سالگی



قیمت: ۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004613774
  • پل انگون
  • نشر کوله پشتی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی :

اگر از شکست خوردن، ناامید شدن یا هر دو می‌ترسید، یا اینکه مشتاقانه به دنبال توصیه‌هایی می‌گردید تا به کمک آن‌ها مرحلۀ گذر از مشکلات را پشت سر بگذارید، کتاب 101 سوالی که در دهه بیست سالگی باید از خود بپرسید (101questions you need to ask in your twenties) را بخوانید و در تعیین کننده‌ترین دهه زندگی‌تان بدرخشید. انسان قبل‌ از رسیدن به بیست‌ سالگی اهداف و رؤیاهای بزرگ زیادی دارد که مطمئن است به آن‌ها می‌رسد. در تمام طول عمر به آن‌ها بال‌وپر می‌دهد، پرورششان می‌دهد و به آن‌ها عشق می‌ورزد. اما بعد‌از فارغ‌التحصیلی و ترک دانشگاه وارد بزرگسالی می‌شود و تمام اهدافش مثل له‌ شدن زیر دوچرخه‌های یک گروه دوچرخه‌سوار، یک‌ شبه از‌ بین می‌روند و آخرین‌ یاری که به آن‌ها فکر کرده به جایی در فرانکلین و کنتاکی برمی‌گردد.

 

توضیحات راجع به کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی :

به تعبیر پل انگون (Paul Angone) زندگی در دوران بیست سالگی شبیه جعبۀ شکلات است؛ هیچ‌وقت نمی‌فهمید که چه چیزی نصیب‌تان می‌شود، خوشمزه است یا تلخ و بدمزه!

فرقی نمی‌کند به تازگی وارد دهۀ بیست سالگی شده‌اید یا حتی یکی دو سال از این دهۀ پرماجرای زندگی‌تان باقی مانده است، کتاب شگفت‌انگیز 101 راز برای دهۀ بیست سالگی (101 Secrets For Your Twenties) به تمام بیست و اندی ساله‌ها راهکارها و حقایق جالبی را نشان می‌دهد که در موفق گذراندن این دورۀ حساس و تعیین‌کننده، نقش مؤثری خواهد داشت. بر کسی پوشیده نیست که دهۀ بیست سالگی سرشار از حوادث، ارتباطات و تصمیم‌های حیاتی زندگی است؛ دورۀ گذار از کودکی و نوجوانی به بزرگسالی. بدون شک نگاه رویاگونه و افسانه‌‌ای شما به زندگی تغییر خواهد کرد و با واقعیت‌هایی در هر زمینه روبه‌رو می‌شوید.

این دورۀ پر هیجان و جذاب گاهی به قدری پرماجراست که بعضا منجر به بروز بحرانی روحی خواهد شد؛ بحران بیست سالگی. شما دربارۀ تمام باورهایتان تجدید نظر خواهید کرد و همین امر موجب آشفتگی فکری‌تان خواهد شد. اگر از بچگی به تقلید از والدین‌تان کاری را انجام می‌دادید و چرایش را نمی‌دانستید، در جایی از بیست‌سالگی‌تان آن‌ها را رها می‌کنید و به دنبال چرا می‌گردید.

یکی از تکان‌دهنده‌ترین حقایقی که شاید شما را شوکه کند، این راز است که مدرک دانشگاهی برگ برندۀ شما برای ورود به شغل رؤیایی‌تان نیست! در مجموع می‌توان گفت هدف پل انگون از تألیف این اثر ارزشمند، شناساندن واقعیت‌هایی است که پیش از رویارویی با آن، به شنیدن آن‌ها نیاز دارید.

 

برشی از کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی :

 

بیست‌سالگی و سی‌سالگی همانند آب‌های عمیق و ناشناخته‌ای هستند که دیگر نمی‌توانید دوستان از رَده خارج شده را ببینید.

تمام دوستانی که با آن‌ها پیمان دوستی تا ابد بستید رفته‌اند؛ تاریخ انقضای «ابد» دو سال و خورده‌ای است.

چون نقل‌مکان می‌کنید. ازدواج می‌کنید. بچه‌دار می‌شوید. یا هفته‌ای شصت ساعت کار می‌کنید. نگه ‌داشتن دوستان در بیست‌سالگی سفت‌وسخت‌تر از شکم چندتکۀ جی. آی. جو است (همان آدم‌هایی که مثل دیوارهای زندان سرسخت هستند)، زیرا دیگر تجارب مشترکی با هم ندارید. قرار نیست مثل دوران دانشگاه با هم سر کلاس بروید، بعد ناهار بخورید، سر تمرین بروید، شام بخورید و تا ساعت دو نیمه‌شب با هم وقت بگذرانید.

الان بهترین دوستتان زنگ می‌زند و شاید اولین چیزی که به فکرتان می‌رسد این باشد: «الان چه وقتشه؟!»

وقتی گوشی‌ زنگ می‌خورد، طوری به آن نگاه می‌کنید انگار بچه‌ای است که به‌موقع سر کلاس نرفته و حالا که تنبیهش کردید گریه‌وزاری می‌کند؛ ولی در این وضعیت فقط می‌توانید بگویید: «متأسفم.»

شاید یک روز یا یک هفتۀ بعد خودتان تماس بگیرید. اما به احتمال زیاد وقتی شماره‌اش را می‌گیرید پیام‌ صوتی‌اش را دریافت می‌کنید. بعد همان رسم محترمانۀ بیست‌سالگی را انجام می‌دهید: پیام ضبط‌شده می‌گذارید. این کار تقریباً مثل بازیِ آب‌شو یخ‌شوی دوران کودکی‌مان سرگرم‌کننده و بامزه است، اما با یک تفاوت بزرگ که اصلاً بامزه نیست.

برای همین بعد از چندبار عقب‌وجلو‌ کردن پیام‌های صوتی، چند‌تایی پیام متنی و چند پیغام فیس‌بوکی، چیزی که دستگیرتان می‌شود این است که دوستی‌هایتان به سالی یک‌بار پیام «تولدت مبارک!!!!» در پست فیس‌بوکی خلاصه شده، ‌ و معنای آن چهار علامت تعجب هم این است که مثلاً دوستتان به‌خاطر تولدتان خیلی هیجان‌زده است (این دوستی رفت تا سال بعد).

مشخصات کلی کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی :

نویسنده :پل انگون

انتشارات :کوله پشتی

قطع :رقعی 

نوع جلد :شومیز 

تعداد صفحه :184

موضوع:روانشناسی رشد

قیمت و خرید کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی :

خرید کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.