خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / معمای ماری روژه

معمای ماری روژه


کد محصول: ۱۰۵۲۸۶

قیمت: ۱۳۹,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786005906813
  • ادگار آلن پو
  • نشر نیکا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب معمای ماری روژه:

به گفته بورخس، ادگار آلن پو، با نگارش داستان قتل‌های كوچه مورگ،‌ ژانری جدید را به عرصه ادبیات پیش‌كش كرد: روایت كارآگاهی مدرن را. اغلب پژوهشگران و مورخان ادبیات پلیسی با بورخس هم‌ عقیده‌اند و ادگار آلن پو را بنیان‌گذار ادبیات جنایی، معمایی و پرسوناژ شوالیه را نخستین ابر كارگاه و از چهره‌های اسطوره‌ای این ژانر به شمار می‌آورند، كه سر سلسله شخصیت‌های داستانی پر جاذبه‌ای است نظیر شرلوك هومز، هركول پورآرو، كمیسر مگره، و ... ماجرای شوالیه دوپن همان قدر رضایت دوست‌داران ادگار آلن پو را جلب می‌كند كه برای خوانندگان جدی و جستجو‌گر ادبیات پلیسی لذت بخش است.

درباره نویسنده این کتاب ادگار آلن پو:

ادگار آلن پو نویسنده، شاعر، ویراستار و منتقد ادبی اهلِ بوستون آمریکا بود که از او به عنوان یکی از پایه‌گذاران جنبش رمانتیک آمریکا یاد می‌شود. داستان‌های پو به خاطر رازآلود و ترسناک بودن مشهور شده‌اند. پو از اولین نویسندگان داستان کوتاه آمریکایی به حساب می‌آید و از او به عنوان مبدع داستان‌های کارآگاهی نیز یاد می‌شود. همچنین از نخستین افرادی بود که از ژانر علمی تخیلی استفاده کرد.او اولین نویسنده مشهور آمریکایی بود که سعی کرد تنها از راه نویسندگی مخارج زندگی‌اش را تأمین کند که به همین خاطر دچار مشکلات مالی در کار و زندگی‌اش شد. بسیاری از آثار او به صورت فرهنگ عامه در ادبیات، موسیقی، فیلم و تلویزیون ظاهر شده‌است.

مشخصات کتاب معمای ماری روژه:

نویسنده: ادگار آلن پو

مترجم: کاوه میرعباسی

ناشر: نیکا

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 148

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب معمای ماری روژه:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب معمای ماری روژه با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.