خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / سی کلاس روان نویس ژل مورنو 0.7

سی کلاس روان نویس ژل مورنو ۰.۷



قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان

انتخاب رنگ:


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات روان نویس 0.7 سی کلاس مدل مورنو:

روان نویس سی کلاس در قطر نوشتاری 0.7 میلیمتر در اختیار کاربران قرار گرفته است. این روان نویس از مجموعه روان نویس های با کیفیت و پر طرفدار فروشگاه بوک دوک می‌باشد. و از دیگر ویژگی این محصول جنس بدنه آن که از پلاستیک است.

مشخصات روان نویس 0.7 سی کلاس مدل مورنو:

وزن: 10 گرم

قطر نوشتاری: 0.7 میلی متر

جنس بدنه: پلاستیکی

روش استفاده: معمولی

نوع نوک: نمدی

 

درباره برند سی کلاس:

 سی کلاس برندی ایرانیست که سی سال در عرصه تولید نوشت افزار فعالیت داشته است. سی کلاس در این سال ها هم در تلاش بوده تا محصولات با کیفیت به بازار عرضه کند و هم از دیگر برندهای مطرح ایرانی و خارجی جا نماند. از محصولاتی که توسط شرکت سی کلاس در این سال ها تولید و عرضه شده می توان به لاک غلط گیر قلمی، انواع خودکار، ماژیک وایت برد، مدادرنگی، اتود و نوک اتود، پاک کن اتودی، مداد، ست پرگار و خط کش و… اشاره کرد. محبوبیتی که سی کلاس در این سال ها بدست آورده این انگیزه را در آن مجموعه به طرز چشمگیری برای تولید محصولات جدید و خلاقانه افزایش داده است.  
شرکت سی کلاس در تلاش است که در آینده ای نه چندان دور این برند، جزء جدانشدنی از زندگی روزمره مخاطبان خود شود و همچنین ایجاد انگیزه برای تولید محصولات نوآورانه را در خود تقویت کند و به انتخاب اول نسل جوان تبدیل شود.

 

قیمت و خرید روان نویس 0.7 سی کلاس مدل مورنو :

خرید روان نویس 0.7 سی کلاس مدل مورنو با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود