خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فابر کستل مداد رنگی 6+12 پاستلی جعبه مقوایی

فابر کستل مداد رنگی ۶+۱۲ پاستلی جعبه مقوایی



قیمت: ۵۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 6+12 پاستلی جعبه مقوایی فابر کستل :

 

مدادرنگي 12 رنگ فابر کاستل به همراه 6 رنگ پاستلي دارای 

مغزي فوق العاده نرم و روان که باعث تمایز آن از دیگر مداد رنگی ها میشود.

ضخامت نوك این مدادرنگی 3.3 ميلي متر

طراحي ارگونوميک بدنه مداد به صورت شش وجهي که در هنگام .استفاده بلند مدت باعث ایجاد هیچ گونه خستگی در دست نمیشود

دارای تاییدیه‌ FSC ( چوب به کار رفته در ساخت مداد رنگی 6+12 پاستلی جعبه مقوایی فابر کستل از نوع قابل بازیافت (Eco-Pencil) است و مطابق با استانداردهای شورای نظارت بر جنگل‌ها FCS (Forest Stewardship Council) از چوب‌های درختان « بازجنگل‌ کاری‌ شده» (Refrosted) استفاده شده است. این درختان جایگزین جنگل‌هایی شده‌اند که ازبین‌ رفته‌ اند و درنتیجه با استخراج چوب از آن‌ها، درختان سایر مناطق جنگلی از قطع‌ شدن درامان‌ می‌مانند و با اکونومی فضای سبز سازگار بوده و در پروسه ساخت آن به محیط زیست هیچ گونه صدمه‌ای وارد نمی‌شود.

نوک مقاوم در برابر فشار ( روی نوک مداد رنگی‌های کلاسیک ، از طریق فرایندی به نام «SV« (Sekuralverfahren) به‌ معنای پیوند محافظتی محکم شده است.

در این فرایند نوک مداد به‌طورکامل به بدنه چوبی می‌چسبد و محکم می‌شود. چنین اتصالی علاوه بر مقاوم‌ کردن نوک، تراشیدنش را هم برای کودک آسان‌تر می‌کند. SV فرایندی است که به‌طور انحصاری متعلق به فابر کاستل است)

 

مشخصات مداد رنگی 6+12 پاستلی جعبه مقوایی فابر کستل :

جنس جعبه: مقوایی

کشور مبدا برند: آلمان

فرم سطح مقطع: 6 ضلعی

رنگ های موجود در بسته: 12+6 عدد

ساخت کشور: اندونزی

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 12+6 پاستلی جعبه مقوایی فابرکستل:

خرید نوشت افزار از جمله مدادرنگی 12+6 پاستلی جعبه مقوایی فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.