خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / علوم ترسناک مجموعه چهارم

علوم ترسناک مجموعه چهارم



قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643494230

توضیحات

معرفی کتاب علوم ترسناک 4:

حقایق تکان دهنده درباره زمان حرکت شما را سریع و سریع تر میکند تا شانس خود را برای سفر در زمان امتحان کنید.آیا می دانید چه کسی به خاطر تغییر دادن تقویم کشته شد؟ حقایق هولناک درباره نیروها چهار ستون بدن شما را می لرزاند!آیا آدم از درون بدنش منفجر میشود؟آیا ممکن است با زیاد شدن جاذبه زمین سرتان به باد رود؟ حقایق و فکت های باور نکردنی،آزمون های عجیب و غریب این دو کتاب سرشار از اطلاعات است! علوم هرگز چنین جذاب و ترسناک نبوده است!

توضیحات راجع به کتاب علوم ترسناک 4:

«علوم ترسناک (مجموعه چهارم)» نوشته نیک آرنولد، از مجموعه علمی «علوم ترسناک» منتشر شده است. نیک آرنولد محقق و نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که در سال ۲۰۰۰ با نوشتن کتاب میکروب‌های ترسناک مجموعه علوم ترسناک را آغاز کرد. او در این مجموعه، علم را به شکل طنز به نوجوانان می‌آموزد. در مجموعه علوم ترسناک، مفاهیم علمی، مسائل زیستی و فناوری‌های گوناگون به شکلی نو و بی‌سابقه و با زبانی طنزآمیز و تصاویری جذاب، بررسی و تحلیل می‌شود. این کتاب‌ها به طور حتم نوجوانانی را که به هر دلیل نسبت به طرح مطالب علمی اشتیاق ندارند، جذب خواهد کرد.

علوم ترسناک از محبوب‌ترین مجموعه‌ها در جهان است و شامل چهل عنوان کتاب می‌شود. نیک آرنولد برای این مجموعه در سال ۲۰۰۴ جایزه مجموعه‌ها را دریافت کرد. تونی ساله (Tony de Saulles) نیز تصویرگری‌های جذاب این مجموعه را انجام داده است. کتاب‌های این مجموعه در ۲۴ کشور منتشر شده است و تاکنون ۴ میلیون نسخه از آن تنها در انگلستان به فروش رسیده است.

این مجموعه در ایران نیز از محبوب‌ترین مجموعه‌هاست و نشر پیدایش ۳۶ جلد از این مجموعه را با ترجمه‌های مترجمانی خوبی چون محمود مزینانی، گیتا حجتی، فاطمه مظفرنژاد، فیروزه معراج و داود شعبانی برای نوجوانان منتشر کرده است. مجموعه اول علوم ترسناک شامل دو کتاب «حقایق هولناک درباره زمان» و «حقایق هولناک درباره نیروها» است. با مجموعه چهارم علوم ترسناک همراه باشید تا پرده از راز زمان و حقایق جالب و خفنی که در موردش وجود دارد بردارید. سپس به سراغ نیروهای هولناک بروید و بفهمید که دنیای ما براساس چه قوانین و نیروهایی کار می‌کنند.

بخشی از کتاب علوم ترسناک 4:

همه‌ی ما می‌دانیم زمان چیست. همه‌ی ما با زمان زندگی می‌کنیم؛ زمان به دست می‌آوریم، زمان از دست می‌دهیم. ما زمان را نشانه‌گذاری می‌کنیم. زمان را نگه می‌داریم، با زمان بازی می‌کنیم، اما با همه‌ی این حرف‌ها، زمان در انتظار هیچ کس نمی‌ماند.

مشخصات کلی کتاب علوم ترسناک 4:

نویسنده : نیک آرنولد

انتشارات : پیدایش

قطع : رقعی

نوع جلد : گالینگور

تعداد صفحه : 420

موضوع : ترسناک

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب علوم ترسناک 4:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب علوم ترسناک 4 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.