خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / خنده غمگین ترت می کند

خنده غمگین ترت می کند


کد محصول: ۱۴۹۱۳۷

قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004055956
  • بختیار علی
  • نشر ثالث

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب خنده غمگین ترت می کند اثر بختیار علی:

« بختیار علی » که از نوجوانی نوشتن و سرودن و تخیل ورزی را به عنوان منبع و پناهگاهی برای خود برگزیده بود پس از این محرومیت تمام وقتش را صرف نوشتن نقد، رمان، شعر، و نمایشنامه کرد. با شروع جنگ ایران و عراق در ۱۹۸۰ به ایران آمد و در کرج ساکن شد. این مهاجرت باب آشنایی با زبان و ادبیات فارسی را به رویش گشود، مدتی بعد دوباره به کردستان بازگشت. نیمه دوم دهه هشتاد میلادی مجدد به ایران مهاجرت کرد. پس از قیام مردمی کردستان و سرنگونی دولت بعث در منطقه اقلیم کردستان در ۱۹۹۱ به همراه تنی چند از دوستان نویسنده اش اولین شماره از مجله آزادی را در زیرزمین خانه اش چاپ و منتشر کرد که حرکتی تازه و نوین در نشریات کرد آن سال ها به شمار می رفت. با آغاز جنگ داخلی بین احزاب کرد، بختیار علی و هم نسلانش که پس از سقوط دولت صدام در اقلیم کردستان امید زیادی به آینده داشتند سرخورده از آنچه رخ داده بود، تن به مهاجرت دادند. او در ۱۹۹۴ به سوریه مهاجرت کرد و پس از نه ماه اقامت در آنجا، ۱۹۹۵ به آلمان و شهر فرانکفورت رفت و در ۱۹۹۹ مقیم کلن شد که تا امروز نیز ادامه دارد و...

مشخصات کتاب خنده غمگین ترت می کند:

نویسنده: بختیار علی

مترجم: مریوان حلبچه ای

ناشر: ثالث

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 94

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب خنده غمگین ترت می کند:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب خنده غمگین ترت می کند با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.